۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۴

گام مهم در جهت ارتقاء سطح توانمندی بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محمدمهدی بهشتی‌نژاد امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سرمد و در حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل بانک صادرات، با اشاره به روند رو به رشد افزایش سرمایه شرک...

بیمه سرمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محمدمهدی بهشتی‌نژاد امروز در مراسم افتتاح ساختمان مرکزی بیمه سرمد و در حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیر عامل بانک صادرات، با اشاره به روند رو به رشد افزایش سرمایه شرکت گفت: سرمایه بیمه سرمد از بدو تاسیس خود طی ۶ مرحله از ۴۰ میلیارد تومان در سال ۹۲ به ۶۷۶ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ رسیده است‌ که در سال۱۴۰۲ سرمایه شرکت به ۱۰۰۰ میلیارد تومان افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل بیمه سرمد به سود خالص حدود ۲۹ میلیارد تومانی شرکت در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و گفت: در ادامه مسیر سودآوری شرکت در ۳ ماهه نخست امسال نیز بیمه سرمد ۲۵ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است.

وی گفت: در ۳ ماهه اول امسال حق بیمه تولیدی به میزان ۶۰ درصد عملکرد سال ۱۴۰۱ محقق و نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه تولیدی به شکل قابل توجه‌ای به نفع حق بیمه تولیدی اصلاح شده است.

بهشتی‌نژاد در این مراسم همچنین گفت: در ۳ ماهه اول امسال حدود ۳۹ میلیارد تومان درآمد از مدیریت پرتفوی سهام شناسایی شده است.

مدیرعامل بیمه سرمد در تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شرکت نیز گفت: از نظر مالی، کسب سطح یک توانگری مالی و ارتقاء سرمایه به ۱۰۰۰ میلیارد تومان و از نظر فرآیندهای داخلی و کسب و کار نیز بهبود ترکیب پرتفوی شرکت با تأکید بر فروش بیمه نامه سود‌ده، اصلاح ساختار نرخ دهی و تمرکز بر جذب پرتفوهای برند در هر استان در دستور کار شرکت بیمه سرمد قرار دارد.

وی از افزایش تعداد و پوشش جغرافیایی نمایندگان جنرال و زندگی با استقرار نمایندگان در شعب بانک صادرات و پرداخت خسارت‌های مراکز درمانی غیر طرف قرارداد در ساعت غیراداری جهت بیمه‌شدگان بانک صادرات (از محل تنخواه شعبه مجازی) به عنوان اصول مشتری‌مداری شرکت بیمه سرمد در سال ۱۴۰۲ نام برد.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط