۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

تازه ترین اقدام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گالری عکس مشاهیر ایران گشایش یافت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نمایشگاه دائمی و «گالری عکس مشاهیر تئاتر ایران» را هم‌زمان با ۵۱ سالگی مجموعه تئاتر شهر و در آستانه چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی ایران افتتاح کرد.

گالری عکس مشاهیر ایران گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم‌زمان با برگزاری چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر و به مناسبت ۵۱ سالگی مجموعه ماندگار تئاتر شهر و چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه دائمی و گالری عکس مشاهیر تئاتر ایران که با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران برپا شده است، افتتاح شد.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، شامگاه دوشنبه نهم -بهمن ۱۴۰۲- پس از حضور در مراسم اختتامیه بخش فراگیر چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، این نمایشگاه دائمی را که در فضای مقابل کارگاه نمایش تئاتر شهر قرار گرفته است، افتتاح کردند.

این نمایشگاه عکس با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی و انجمن صنفی عکاسان تئاتر ایران، در راستای دیده شدن فعالیت‌های مستمر عکاسان تئاتر به مدیریت مهدی آشنا برپا شده است.

در این مراسم، هنرمندان تئاتر ایران، مدیران هنری و جمعی از عکاسان تئاتر حضور داشتند.

این نمایشگاه دائمی در هر فصل، میزبان مجموعه‌ای تازه از آثار عکاسان تئاتر ایران خواهد بود.

چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر با ریاست کاظم نظری و دبیری مهدی حامدسقایان، از ۲۷ دی تا ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در تهران در حال برگزاری است.

 

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط