۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی. رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد. کودک...

کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی. رسیدگی به این پرونده از اسفند سال گذشته با گزارش یک آتش‌سوزی مرگبار در خانه‌ای در خیابان پیروزی آغاز شد.

کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی

پس از گزارش این حادثه بلافاصله مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و مأموران آتش‌نشانی حریق را اطفا کردند و مشخص شد در جریان آتش‌سوزی پسربچه ۴ ساله‌ای جان باخته و زن جوانی هم مجروح شده که از سوی امدادگران اورژانس به بیمارستان منتقل شد. در ادامه جسد پسربچه  به پزشکی قانونی منتقل شد و از آنجایی که مأموران آتش نشانی گزارش عمدی بودن آتش‌سوزی را اعلام کرده بودند مأموران پلیس شناسایی عامل یا عاملان آتش زدن خانه را در دستور کار قرار داد.

پلیس در نخستین گام به سراغ مادربزرگ خانواده رفت .وی به مأموران گفت: از یک سال پیش دخترم میترا به بیماری افسردگی دچار شده بود و به همین خاطر با توافق همسرش تصمیم گرفتیم تا میترا و نوه ۴ ساله‌ام به خانه ما بیایند و  از آنها مراقبت کنیم. چند روز قبل از حادثه میترا اصرار داشت به خانه‌شان برگردد. من و همسرم چون نگران حالش بودیم مخالفت کردیم اما دخترمان آنقدر اصرار کرد که به ناچار پذیرفتیم و او با نوه‌ام به خانه برگشتند. به خاطر شرایط روحی میترا سعی می‌کردم روزی چند بار با او تلفنی صحبت کنم تا روز حادثه که چندباری با او تماس گرفتم اما میترا پاسخ نداد و همین موضوع سبب شد  نگرانش شوم و به سرعت به سمت خانه شان حرکت کردم. وقتی به سرکوچه شان رسیدم و ماشین‌های اورژانس و آتش نشانی و حریق را دیدم مطمئن شدم که برای میترا و پسرش اتفاقی افتاده است.

وی در حالی که به سختی حرف می‌زد ادامه داد: بعد از خاموش شدن آتش با مأموران آتش‌نشانی به داخل خانه دخترم رفتم که جسد نوه و جسم نیمه‌جان دخترم را دیدم.

چند روز بعد و در حالی که مأموران به این نتیجه رسیده بودند که میترا دچار بیمار افسردگی حاد بوده و خودش خانه را آتش زده است از بیمارستان خبر رسید که میترا بر اثر شدت سوختگی جان  باخته است.

درخواست دیه

با اعلام این خبر و نظر مأموران در خصوص ماجرای خودسوزی میترا، همسرش با طرح شکایتی خواستار دریافت دیه فرزندش از صندوق بیت‌المال شد.

با تکمیل تحقیقات، گزارش پزشکی قانونی، مدارک پزشکی میترا و همینطور گزارش آتش‌نشانی، پرونده به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

کودک 4 ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی

کودک ۴ ساله در آتش افسردگی مادر زنده زنده سوخت / کشف جسد مادر و فرزند در خیابان پیروزی

همسر میترا در این جلسه گفت: ۶ سال پیش ازدواج کردم و هیچ مشکلی نداشتیم تا اینکه همسرم یک سال پیش به بیماری افسردگی شدید مبتلا شد و این حادثه اتفاق افتاد و زندگی‌ام نابود شده است.

وی در پایان گفت: من از قضات درخواست می‌کنم تا دیه فرزندم از صندوق بیت المال پرداخت شود.

با پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شور شدند.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار