۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۹

کنایه سنگین بازیکنان استقلال به سنگربان پرسپولیسی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی،وقتی نیمه اول بازی استقلال برابر تراکتور به پایان رسید، تعدادی از بازیکنان ذخیره استقلال به رختکن نرفتند و مشغول گرم کردن خودشان در داخل زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند. آنها پیش...

از باشگاه استقلال چخبر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از خبر ورزشی،وقتی نیمه اول بازی استقلال برابر تراکتور به پایان رسید، تعدادی از بازیکنان ذخیره استقلال به رختکن نرفتند و مشغول گرم کردن خودشان در داخل زمین چمن ورزشگاه آزادی شدند. آنها پیش از شروع گرم کردن با عکاسان حاضر در کنار زمین خوش و بش می‌کردند و از طریق تلفن همراه همکاران رسانه‌ای ما گلهای بازی نساجی مقابل پرسپولیس را دیدند.

استقلالی‌ها از گل اول پرسپولیس به شدت تعجب کرده بودند و واکنش علیرضا حقیقی برایشان فوق‌العاده عجیب بود. آنها با ابراز شگفتی از خروج اشتباه دروازه بان پرسپولیسی نساجی اعتقاد داشتند اگر حقیقی چنین اشتباهی نمی کرد، شاید آن گل به ثمر نمی رسید. بازیکنان استقلال همچنین با اشاره به ابراز تمایل علیرضا حقیقی برای اینکه روزی به پرسپولیس باز گردد به همکاران ما می گفتند: اینطوری او چطور می تواند به پرسپولیس باز گردد؟

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط