۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۵

کشف ۱۱۰۰ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات...

کشف ۱۱۰۰ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از سوداگر مرگ، رسیدگی به موضوع در دستور کار مامورین معاونت عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند در ادامه افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و اقدامات ویژه پلیسی مشخص شد، متهم در پوشش مسافر با بلعیدن مقادیر قابل توجه‌ای هروئین این مواد را از استان‌های شرقی کشور وارد پایتخت کرده  سپس اقدام به توزیع آن در بین مشتریان خود می‌کند.

او اضافه کرد:در ادامه با عنایت به حساسیت موضوع مامورین اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری سوژه انجام و موفق شدند متهم را در محدوده جنوب پایتخت دستگیر و پس از انتقال به بیمارستان مقدار یک کیلو و ۱۰۰ گرم هروئین از وی کشف کنند.

او با بیان اینکه در بازجویی‌های پلیسی، متهم به همدستی خود با یکی از قاچاقچیان مواد مخدر شرق پایتخت اعتراف کرد، افزود: به دنبال این موضوع ماموران با انجام تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم دیگر پرونده را در شرق پایتخت شناسایی و کلیه فعالیت‌های وی را نیز تحت رصد لحظه به لحظه قرار دادند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران چندین روز پیاپی و بدون وقفه در حال رصد این متهم بودند تا بتوانند در زمان و مکان مناسب وی را دستگیر کنند، اظهار داشت: در نهایت صبح روز گذشته با هماهنگی مقام قضائی ماموران این پلیس به مخفیگاه متهم اعزام و پس از بررسی محیط پیرامونی منطقه موفق شدند در عملیاتی ضربتی این قاچاقچی سابقه دار و حرفه‌ای را دستگیر کنند.

حسنوند تصریح کرد:در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهم، ۴ کیلو و ۳۲۰ گرم هروئین کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان به همراه مواد مکشوفه به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و باز جویی‌های پایانی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شدند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار