۰۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸

کشتن داماد دقیقا ۴ روز بعد از عروسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،این جنایت زمانی رخ دادکه عروس خانم ۴ روز بعد از مراسم جشن مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و به حالت قهر به خانه پدرش در فاز ۴ مهرشهر کرج رفت. شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه سال جا...

کشتن داماد دقیقا ۴ روز بعد از عروسی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،این جنایت زمانی رخ دادکه عروس خانم ۴ روز بعد از مراسم جشن مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و به حالت قهر به خانه پدرش در فاز ۴ مهرشهر کرج رفت. شامگاه سه‌شنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری ماجرای جنایتی فامیلی به کلانتری ۲۹ کرج مخابره شد و تیمی از مأموران خود را به قتلگاه تازه داماد رساندند و با پیکر خونین فرامرز که با ضربات چاقو نقش بر زمین شده بود روبه‌رو شدند.

همزمان با حضور بازپرس ویژه قتل تیمی از کارآگاهان به تجسس‌های میدانی پرداختند و پی بردند قربانی تازه داماد بوده و چون همسرش به نام «سارا» به حالت قهر نزد خانواده‌اش رفته بود به سراغش رفته و قربانی خشم برادرزن شده است.

«سارا»که در صحنه جنایت حضور داشت و باور نمی‌کرد ۴ روز بعد از ازدواج شوهرش کشته شده باشد تحت بازجویی قرار گرفت و گفت: «بلافاصله بعد از عروسی بر سر مهریه اختلاف پیدا کردیم و من وقتی نتوانستم تحمل کنم از خانه قهر کرده و به خانه پدرم رفتم و اصلاً تصور نمی‌کردم چنین حادثه‌ای رخ بدهد.

او افزود: شب شده بود که فرامرز به در خانه پدرم آمد خیلی ناراحت بود و با عصبانیت حرف می‌زد برادرم که در خانه بود در هواخواهی از من سراغ شوهرم رفت و این درگیری به جایی رسید که به جان هم افتادند و فرامرز با ضربات چاقوی برادرم روی زمین افتاد.

مأموران خیلی زود دریافتند قاتل کسی جز «ناصر» برادر عروس‌خانم نیست و وی با دیدن صحنه افتادن دامادشان روی زمین با وحشت پا به فرار گذاشته است.

بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی کرج «ناصر» تحت تعقیب قرار گرفته و کارآگاهان به تحقیقاتی ویژه دست زدند و شنیدند «ناصر» که جوانی ۲۴ ساله است از گذشته با دامادشان اختلاف داشته و وقتی دعوای وی با «سارا» را دیده است به سمت وی رفته و در کمتر از ۱۰ دقیقه به قاتل فراری تبدیل شده است.

سارا که ۲۰ ساله است در بازجویی‌های تکمیلی کارآگاهان گفت: اصلاً باور نمی‌کنم در کمتر از ۴ روز تنها شده باشم اگر بر سر مهریه با فرامرز دعوا نمی‌کردم هیچ وقت شوهرم کشته نمی‌شد و برادرم نیز در شرایط سخت قرار نمی‌گرفت.»

بنابراین گزارش، تیم پلیس در حال ردیابی‌های گسترده برای دستگیری ناصر است تا پرده از جزئیات این جنایت بردارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار