۰۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۷

کری خوانی عجیب چشمی برای پرسپولیس ها+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کری خوانی عجیب چشمی برای پرسپولیس ها+جزئیات. روزبه چشمی پس از برتری ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالیم که بار دیگر به ورزشگاه بازگشتند. امیدوارم...

روزبه چشمی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کری خوانی عجیب چشمی برای پرسپولیس ها+جزئیات. روزبه چشمی پس از برتری ۴ بر صفر استقلال مقابل ملوان اظهار داشت: این برد را به هواداران تبریک می‌گویم. خوشحالیم که بار دیگر به ورزشگاه بازگشتند. امیدوارم حمایت کنند. هنوز کار زیادی داریم و امیدوارم بتوانیم بازی به بازی بهتر شویم.

وی در مورد اینکه آیا تصور می‌کرد استقلال به ملوان ۴ گل بزند، توضیح داد: باید گل می‌زدیم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال مقابل ملوان در خصوص اینکه آیا این تیم امسال قهرمان خواهد شد، عنوان کرد: تمام تلاش خود را می‌کنیم. توقع هواداران همین است.

چشمی در خصوص زیاد بودن فاصله استقلال با صدر جدول گفت: ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بازی‌های زیادی مانده و مطمئن باشید جدول تغییر می‌کند. باز هم به هواداران تبریک می‌گویم و امیدوارم حضور آنها تداوم داشته باشد. واقعاً دلتنگ طرفداران بودیم ابتدا برای هواداران خوشحال هستم اما استقلال کار زیاد دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار