۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸

کری بازیکن ایرانی الریان برای پرسپولیس

بازیکن ایرانی الاصل الریان گفت که آنها برای ایجاد انگیزه در بازیکنان، به دنبال کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس هستند. در دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا پرسپولیس در استادیوم فاتوردا شهر گوا به مصاف الریان می رود. ...

کری بازیکن ایرانی الریان برای پرسپولیس

بازیکن ایرانی الاصل الریان گفت که آنها برای ایجاد انگیزه در بازیکنان، به دنبال کسب پیروزی در مقابل پرسپولیس هستند.

در دور پایانی از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، فردا پرسپولیس در استادیوم فاتوردا شهر گوا به مصاف الریان می رود. علی فریدون بازیکن ایرانی الاصل الریان در نشست خبری پیش از بازی گفت که تیم او برای کسب یک پیروزی اخلاقی است.

علی فریدون در کنفرانس خبری گفت:

ما به دنبال یک پیروزی برای حفظ اعتبار الریان هستیم. ما قصد داریم با پیروزی در برابر پرسپولیس، بازیکنان را برای بازی نیمه نهایی جام امیر در برابر الدحیل ترغیب کنیم. این نشان می دهد که این مسابقه برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.
وی در مورد به ثمر رساندن گل در آخرین دیدار الریان برابر گوا گفت:

این کار وظیفه من است، من به عنوان یک مهاجم همیشه به دنبال گل زدن هستم و این همان چیزی است که من در جریان بازی گوای هند ارائه دادم. ضمن اینکه من از فدراسیون هند و مردم هند برای میزبانی مسابقات گروه E لیگ قهرمانان آسیا تشکر می کنم.
فریدون در پایان گفت:

ما فقط روی تیم خود تمرکز می کنیم و روی تیم های دیگر تمرکزی نداریم. ما به دنبال پیروزی هستیم تا قبل از رویارویی با الدحیل انگیزه کسب کنیم. ما در سطح خوبی بازی کردیم و فوتبال یک بازی گروهی است. همه ما برای رسیدن به گل به صورت تیمی تلاش می کنیم و این یک کار فردی نیست. در فوتبال اگر گل نزنید، نمی توانید برنده شوید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار