۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵

کدام رنگ‌ها شما را جذاب‌تر می کند؟+ استفاده صحیح از رنگ لباس برای جذاب تر شدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مد برای بسیاری از خانم‌ها، یعنی انتقال سبک و شخصیت خود به افراد. اما برخی رنگ خاص وجود دارند که مردان خیلی دوست دارند در لباس‌های خانم‌ها ببینند. این رنگ‌ها نیز براساس تحقیقات روانشناختی از مردم ب...

کدام رنگ‌ها شما را جذاب‌تر می کند؟+ استفاده صحیح از رنگ لباس برای جذاب تر شدن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مد برای بسیاری از خانم‌ها، یعنی انتقال سبک و شخصیت خود به افراد. اما برخی رنگ خاص وجود دارند که مردان خیلی دوست دارند در لباس‌های خانم‌ها ببینند. این رنگ‌ها نیز براساس تحقیقات روانشناختی از مردم به دست آمده است. خانم‌های جذاب از نظر دیگران پس از خواندن مقاله زیر قابل تشخیص خواهند بود. با ما در اندیشه معاصر همراه باشید.

استفاده صحیح از رنگ لباس برای جذاب تر شدن

مشکی

یکی از اصلی ترین رنگ‌هایی که مردان دوست دارند رنگ مشکی است. زنان در رنگ مشکی پیچیده، باکلاس و مبهم به نظر می‌رسند.

قرمز

قطعا یکی از رنگ‌هایی که مردان عاشقش هستند، قرمز است. این رنگ حس زنانگی، پویایی و صمیمیت را انتقال می‌دهد. اما دقت داشته باشید که استفاده زیاد از این رنگ خاص انسان را دل‌زده می‌کند. رنگ قرمز در کنار رنگ‌های دیگر به ویژه مشکی جذابیت بیشتری پیدا می‌کند.

آبی روشن

یکی از رنگ‌های محبوب، آبی روشن است. این یک رنگ عمومی زنانه نیست. اما خانم‌ها با آبی پوشیدن این پیام را انتقال می‌دهند که مثبت، صادق و آرامش‌بخش هستند. به ویژه هر چه از طیف رنگی روشن‌تر استفاده کنند.

صورتی

صورتی لطیف، زنانه و جذاب است. استفاده از صورتی‌های تند یا زیاد شما را تبدیل به دختربچه می‌کند. اما استفاده صحیح و ملایم از طیف روشن صورتی شما را بسیار دوست‌داشتنی می‌کند.

سفید

رنگ سفید پاک ، با کلاس و خاص است و احساس مثبتی را انتقال می‌دهد. سفید مناسب اغلب رنگ پوست‌هاست و به راحتی با سایر لباس‌ها ست می‌شود.

فیروزه‌ای

زمانی که، کمی آبی با سبز ترکیب می‌شود یک رنگ خاص و دوست داشتنی می‌سازد. این رنگ همانطور که صداقت و روشنی آبی را دارد، با جذابیت و روح زندگی سبز نیز ترکیب شده است.

کرمی رنگ

رنگ کرم را می‌توان در دسته‌بندی رنگ‌های روشن مانند رنگ سفید قرار داد. این رنگ خاص، گرم و دلنشین است و این پیام را انتقال می‌دهد که یک خانم با رنگ کرم پاک، با کلاس و صادق است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط