۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

کتک خوردن کارشناس اورژانس قزوین او را تا پای مرگ برد + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ضرب و شتم کارشناس اورژانس فوریت‌های پزشکی قزوین شب گذشته فردی به صورت حضوری به پایگاه اورژانس آقابابا مراجعه کرد و کارشناسان ف...

کتک خوردن کارشناس اورژانس قزوین او را تا پای مرگ برد + عکس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،دکتر سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: ضرب و شتم کارشناس اورژانس فوریت‌های پزشکی قزوین شب گذشته فردی به صورت حضوری به پایگاه اورژانس آقابابا مراجعه کرد و کارشناسان فوریت‌های پزشکی شروع به گرفتن شرح حال و معاینه وی کردند که فرد بیمار، شروع به ضرب و شتم کارشناسان پایگاه آقابابا می‌کند.

ضرب و شتم کارشناس اورژانس فوریت‌های پزشکی قزوین

وی افزود: بیمار در حالی که با پرخاشگری اعلام می‌کرد که نیازی به گرفتن شرح حال و چک علائم حیاتی نیست، به سمت کارشناس اورژانس حمله ور شده و شروع به ضرب و شتم آن‌ها می‌کند و با یک جسم سخت به صورت یکی از کارشناسان اورژانس، ضربه‌ای وارد می‌کند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، فرد از آمبولانس پیاده شده و سریعاً با ماشین شخصی خود متواری می‌شود.

وی افزود: کارشناس مجروح شده اورژانس آقابابا، به دلیل سرگیجه، کاهش سطح هوشیاری و خونریزی از ناحیه گوش بلافاصله با آمبولانس دیگری به بیمارستان رجایی قزوین برای انجام اقدامات درمانی منتقل می‌شود.

دکتر سلطانی تصریح کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین ضمن محکوم کردن این حادثه، اعلام می‌کند بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان عزیز هستند، چنین رفتار‌ها و برخورد‌هایی نیست.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط