۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۶

کاوه رضایی به استقلال پیوست؟ /بازگشت کاوه رضایی به استقلال/ اولین خرید رسمی استقلال در روز پایانی نقل و انتقالات زمستانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کاوه رضایی به استقلال پیوست؟ به احتمال زیاد، فردا کاوه رضایی به استقلال بازخواهد گشت. مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه‌‌اش اعلام کرده قصد جذب بازیکنی را دارد که هواداران استقلال بابت حضور او در تیم...

از بین این ٢ مهاجم، یکی استقلالی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،کاوه رضایی به استقلال پیوست؟ به احتمال زیاد، فردا کاوه رضایی به استقلال بازخواهد گشت. مدیرعامل استقلال در آخرین مصاحبه‌‌اش اعلام کرده قصد جذب بازیکنی را دارد که هواداران استقلال بابت حضور او در تیمشان خوشحال خواهند شد.

در حالیکه از مهاجم اسبق منچسترسیتی و اورتون و ریکاردو آلوز هافبک خلاق تراکتور به عنوان گزینه‌های علی فتح‌الله‌زاده نام برده شده بود اما بدهی استقلال به استراماچونی باعث شده که این تیم امکان جذب بازیکن خارجی جدید نداشته باشد و درباره آلوز هم که گفته می شود بسیار بعید است تراکتور با جدایی او موافقت کند.

در چنین شرایطی و بر اساس شنیده‌های فوتبالی، به نظر می‌رسد کاوه رضایی بازیکن مورد نظر استقلال باشد. بازیکنی که از مدتها قبل بحث بازگشتش به استقلال در نقل و انتقالات زمستانی مطرح بوده اما مشکل اینجاست که فهرست استقلال جای خالی ندارد و احتمالا به همین دلیل بود که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری امروزش، تاکید زیادی روی این داشت که یکی دو شاگردش باید از تیم جدا شوند تا برای جذب نفرات جدید باز شود.

گفته می‌شود امروز جلسه‌ای در تهران برگزار شده که بی‌ارتباط به بازگشت کاوه رضایی به استقلال نبوده و در صورتی که تا فردا، فهرست استقلال جای خالی پیدا کند، احتمالا کاوه به این تیم برخواهد گشت.

البته توافق اول فصل هم همین بود که کاوه رضایی در نیم فصل دوم به استقلال بازگردد و این اتفاق هم به احتمال زیاد طی همین یکی دو روز آینده خواهد افتاد. پس از درخشش کاوه رضایی در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر و گلی که این بازیکن مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، مطمئنا طرفداران تراکتور از این اتفاق خوشحال نخواهند شد.

طبق شنیده‌ها کاوه در گروه واتساپی بازیکنان تراکتور از هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده و فردا آبی‌پوش خواهد شد. البته همانطور که گفته شد مسئله اصلی برای استقلال پر بودن لیست این تیم است که باید دید مدیران این تیم نام چه کسی را از لیست خود خارج خواهند کرد تا مقدمات برای بازگشت رضایی فراهم شود.

اولین خرید استقلال مشخص شد

کاوه رضایی در کانال واتساپی تراکتور هم از بازیکنان تراکتور تیم خداحافظی کرده و امشب تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

 در فاصله یک روز تا پایان نقل و انتقالات زمستانی، کاوه رضایی امروز از تیم تراکتور جدا شده و فردا با تیم استقلال قرارداد می بندد.

کاوه در کانال واتساپی  تراکتور هم از بازیکنان تراکتور تیم خداحافظی کرده و امشب تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

کاوه رضایی در طول نیم فصل چند بازی را به دلیل مصدومیت حضور نداشته و در نهایت تنها ۲ گل برای تراکتور زد که برابر سپاهان در اصفهان و گل گهر سیرجان در تبریز.

در حالی‌که از چند روز پیش گمانه‌زنی‌ها از انتقال قریب‌الوقوع کاوه رضایی به استقلال حکایت داشت، او امروز در تست پزشکی تیم استقلال شرکت کرد و با مثبت بودن نتیجه آزمایش‌ها، اکنون مقدمات انتقالش به استقلال فراهم شده است.

از هتل اسپیناس که محل مذاکره و عقد قرارداد بازیکنان استقلال در فصل جاری است نیز خبر می‌رسد که توافق کامل رضایی با استقلال حاصل شده است و این بازیکن تا ساعاتی دیگر آبی‌پوش خواهد شد.

کاوه رضایی مهاجم ۳۰ ساله فوتبال ایران سابقه یک سال حضور نسبتاً درخشان در تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان را دارد که با ۱۳ گل از جمله گل دربی همراه بود. او همچنین زننده آخرین گل فصل استقلال در دیدار مقابل العین محسوب می‌شود.

رضایی پس از ترک استقلال راهی فوتبال بلژیک شد و در دو فصل حضور خود در شارلروا ۱۹ گل به ثمر رساند و پیشنهاد کلوب بروژ، به‌عنوان یکی از تیم‌های قدرتمند بلژیک را داشت. او اگرچه در بروژ عملکرد چندان خوبی نداشت اما در بازگشت به شارلروا موفق ظاهر شد و آمار ۲۰ گل در دو فصل را برای خود ثبت کرد.

او در مجموع پنج فصل در تیم‌های بلژیکی بازی کرد و در مقاطعی جزو لژیونرهای موفق فوتبال ایران بود و به تناوب در ترکیب تیم ملی هم قرار گرفت و ۱۸ بازی ملی انجام داد.

کاوه حالا با پیوستن به استقلال، خط حمله آبی‌پوشان را پرستاره‌تر از قبل می‌کند و در رقابت با پیمان بابایی، سجاد شهباززاده و ارسلان مطهری برای حضور در ترکیب اصلی تلاش خواهد کرد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

رحمان

۰۷ بهمن ۱۴۰۱


آخه کاوه رضایی به درد میخوره یه خارجی می‌آورد

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار