۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵

کانون بازنشستگان نیروهای مسلح ( کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir ) | دریافت فیش حقوقی کانون بازنشستگان ارتش + کسر از حقوق بازنشستگان esata.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف تسهیل در امور بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. تمامی بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir از خدمات غیر حض...

سامانه فیش حقوقی بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش (1)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از ارگان هایی است که هر ساله افراد زیادی از این ارگان بازنشسته می شوند. دریافت خدمات بازنشستگی با کمک بستر های مجازی، یکی از اهدافی است که در جامعه امروزی ما دنبال می شود. سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، سایتی برای ارائه خدمات به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد. کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی هستند، می توانند از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir استفاده نمایند.

کانون بازنشستگان آجا

کانون بازنشستگان آجا

معرفی سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

با توجه به اینکه بستر های مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری به کارکنان دولت روی کار آمده است، طبیعی است که سامانه های مختلفی نیز برای ارائه خدمات به کارکنان و یا بازنشستگان مختلف در کشور روی کار بیایند. کانون بازنشستگان آجا یا ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان عضو در کانون بازنشستگان آجا ارتش، سامانه ای را به نام سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir راه اندازی کرده است.

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کلیه بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به بازنشستگان آجا و یا ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت غیر حضوری ارائه می کند که باعث می شود مراجعات حضوری به کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا مراجع مربوطه کاهش پیدا کند.

تمامی بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا همان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند. همچنین، تمامی اطلاعیه های جدید و به روز مربوط به کانون بازنشستگی ارتش به صورت روزانه و آپدیت شده در سایت kbaja.ir قرار داده می شود که تمامی بازنشستگان و یا افراد دیگر، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران ( آجا )، از اطلاعیه های مهم با خبر شوند.

لازم به ذکر است که این سامانه بسیاری از خدمات مربوط به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به صورت غیر حضوری انجام می دهد و به همین خاطر تمامی بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت غیر حضوری امور خود را انجام دهند. در این صورت، نیازی به مراجعه بازنشستگان به صورت حضوری به کانون های بازنشستگی نیست.

ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا آجا می باشند، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، از خدمات مختلف این سامانه که به صورت غیر حضوری انجام می شود، استفاده نمایند.

تمامی بازنشستگان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سیستم مربوط به سامانه کانون بازنشستگی ارتش وارد شوند و از خدمات مربوط به آن نیز استفاده نمایند. لذا در اولین مرحله، لازم است که افراد با مراحل ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir آشنایی داشته باشند. مراحل ورود به سایت به شرح زیر می باشد.

ابتدا در یکی از مرورگر های تلفن همراه و یا لپ تاپ خود، عبارت سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش را تایپ و آن را جستجو نمایید. سپس، پس از جستجوی گوگل، بر روی اولین سایتی که با این نام و با آدرس kbaja.ir جستجو شده است، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی کانون بازنشستگان آجا ارتش شوید.
پس از ورود به سایت می توانید از خدمات مختلف آن استفاده نمایید؛ اما در صورتی که قصد ورود به سیستم کانون بازنشستگان آجا ارتش را دارید، می توانید از بخش اعضا کانون آجا به سامانه وارد شوید. برای این کار می بایست که ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف خدمت رسانی به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. به همین خاطر خدمات مختلفی را نیز به صورت غیر حضوری به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختص به اعضاء کانون بازنشستگان کشوری را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش به نشانی اینترنتی kbaja.ir وارد شوند و از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند.

از جمله خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir که در سایت مربوطه ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشاهده اطلاعیه های مهم در سایت کانون بازنشستگان آجا :

تمامی اطلاعیه های مهم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود. شما می توانید بدون ورود به بخش اعضاء از اطلاعیه ها و اخبار مهم کانون مطلع شوید.

دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی :

در صورتی که قصد دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی خود را دارید، می توانید با ورود به سامانه اعضاء بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیش و یا حکم حقوقی را دریافت کنید.

استفاده از خدمات مسافرتی :

یکی از خدمات کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، استفاده از خدمات مسافرتی می باشد. برای مشاهده خدمات قابل ارائه برای کانون بازنشستگان کشوری، می بایست که از طریق ورود اعضا، به پنل کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به سامانه، می توانید بر روی گزینه مربوط به مسافرت و یا دریافت استراحتگاه کلیک نمایید. در این بخش امکان رزرو بعضی از هتل های طرف قرارداد ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

 

سایت کانون بازنشستگان نیروهای مسلح به منظور تسهیل در امور بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شده است. کلیه بازنشستگان آجا با مراجعه به این سایت می توانند از خدمات غیرحضوری ارائه شده در سامانه استفاده کنند. ارتش جمهوری اسلامی ایران جزو ارگان هایی است که سالانه تعداد زیادی از کارمندان آن بازنشسته می گردند. دریافت خدمات بازنشستگی در بستر مجازی، یکی از اهدافی است که در جامعه امروزی به آن پرداخته می شودکه در اندیشه معاصر به آن پرداخته ایم.

 

 

 

کانون بازنشستگان نیروهای مسلح kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف تسهیل در امور بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. تمامی بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir از خدمات غیر حضوری قابل ارائه استفاده نمایند. ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از ارگان هایی است که هر ساله افراد زیادی از این ارگان بازنشسته می شوند.

دریافت خدمات بازنشستگی با کمک بستر های مجازی، یکی از اهدافی است که در جامعه امروزی ما دنبال می شود. سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، سایتی برای ارائه خدمات به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی هستند، می توانند از خدمات مختلف سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir استفاده نمایند.

سامانه ورود به کانون بازنشستگان نیروهای مسلح

برای ورود به سایت کانون بازنشستگان نیروهای مسلح اینجا کلیک کنید

شماره تماس های ضروری ویژه ایثارگران، بازنشستگان نیروهای مسلح

شماره تماس های ضروری ویژه ایثارگران، بازنشستگان نیروهای مسلح
یکشنبه سی ام آذر ۱۳۹۹ | ۴:۱۴ | رامین – نظرات
۱ – ۰۹۶۲۱ سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح (سابا)
۲ -۶۶۷۰۷۸۰۱ سابا – سرهنگ سخایی (تهران)

۳ – ۲۳۸۳۳ گویا – سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح
۴ – ۸۹۳۸۲ گویا – مرکز تلفن بیمه کوثر
۵ -۸۸۴۶۷۳۴۴ گویا – کانون وزارت دفاع و پشتیبانی
۶ – ۴۲۸۴۴ گویا – کانون ناجا
۷ – ۶۳۹۸۱۵۹۹-۶۶۴۸۷۵۸۸ گویا – کانون ناجا (تهران)
۸ – ۸۸۹۸۹۰۱۴ گویا – کانون ناجا (شهرستان ها)
۹ – مرکز امور بازنشستگان ناجا – ساختمان جدید در ونک : ۸۱۸۷۱۹۱۴ – ۸۱۸۷۱۹۲۰ – ۸۱۸۷۱۹۰۶
۱۰ -۲۲۴۸۹۳۸۴ دایره بازنشستگان نزاجا
۱۱ -۳۳۳۴۸۰۰۰ دایره بازنشستگان نهاجا
۱۳ – ۷۳۹۵۴۴۷۸ دایره بازنشستگان نداجا
۱۴ – ۳۳۲۴۰۲۴۲ دایره بازنشستگان قرارگاه پدافند
۱۵ -۴۳۵۲۲۲۹۴ دایره بازنشستگان ساحفاجا
۱۶ – ۳۵۷۴۲۵۵۲ پیامگیر صوتی معاونت نیروی انسانی نهاجا
۱۷ – ۸۱۹۹۲۴۵۲ کانون بازنشستگان ستاد کل نیروهای مسلح
۱۸ – ۰۹۱۰۹۴۷۰۳۱۲-۰۹۱۰۹۴۷۰۳۱۱ سامانه ارسال و دریافت پیامک عقیدتی سیاسی ارتش
۱۹ – ۸۸۱۹۶۹۴۱ مؤسسه توانمندسازی سابا (معاونت خدمات رفاهی)

 

ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا آجا می باشند، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، از خدمات مختلف این سامانه که به صورت غیر حضوری انجام می شود، استفاده نمایند.

تمامی بازنشستگان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سیستم مربوط به سامانه کانون بازنشستگی ارتش وارد شوند و از خدمات مربوط به آن نیز استفاده نمایند.

لذا در اولین مرحله، لازم است که افراد با مراحل ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir آشنایی داشته باشند. مراحل ورود به سایت به شرح زیر می باشد.

ابتدا در یکی از مرورگر های تلفن همراه و یا لپ تاپ خود، عبارت سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش را تایپ و آن را جستجو نمایید. سپس، پس از جستجوی گوگل، بر روی اولین سایتی که با این نام و با آدرس kbaja.ir جستجو شده است، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی کانون بازنشستگان آجا ارتش شوید.

 

کانون بازنشستگان آجا

ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

کانون بازنشستگان آجا

پس از ورود به سایت می توانید از خدمات مختلف آن استفاده نمایید؛ اما در صورتی که قصد ورود به سیستم کانون بازنشستگان آجا ارتش را دارید، می توانید از بخش اعضا کانون آجا به سامانه وارد شوید. برای این کار می بایست که ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نکته : در صورتی که برای اولین بار است که به سامانه کانون بازنشستگان آجا وارد می شوید و یا تا به حال نام کاربری و رمز عبور خود را برای ورود به سامانه تغییر نداده اید، می بایست شماره شناسایی ۱۳ رقمی مربوط به فیش حقوقی خود را به عنوان نام کاربری و ۵ رقم سمت راست کد ملی خود را نیز به عنوان رمز عبور وارد کنید.

 

 

معرفی سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

با توجه به اینکه بستر های مناسب برای ارائه خدمات غیر حضوری به کارکنان دولت روی کار آمده است، طبیعی است که سامانه های مختلفی نیز برای ارائه خدمات به کارکنان و یا بازنشستگان مختلف در کشور روی کار بیایند. کانون بازنشستگان آجا یا ارتش جمهوری اسلامی ایران، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان عضو در کانون بازنشستگان آجا ارتش، سامانه ای را به نام سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir راه اندازی کرده است.

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به کلیه بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. این سامانه خدمات مختلفی را به بازنشستگان آجا و یا ارتش جمهوری اسلامی ایران به صورت غیر حضوری ارائه می کند که باعث می شود مراجعات حضوری به کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا مراجع مربوطه کاهش پیدا کند.

تمامی بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا همان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir از خدمات مختلف این سامانه به صورت غیر حضوری استفاده نمایند. همچنین، تمامی اطلاعیه های جدید و به روز مربوط به کانون بازنشستگی ارتش به صورت روزانه و آپدیت شده در سایت kbaja.ir قرار داده می شود که تمامی بازنشستگان و یا افراد دیگر، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان کشوری ارتش جمهوری اسلامی ایران ( آجا )، از اطلاعیه های مهم با خبر شوند.

لازم به ذکر است که این سامانه بسیاری از خدمات مربوط به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به صورت غیر حضوری انجام می دهد و به همین خاطر تمامی بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش جمهوری اسلامی ایران، به صورت غیر حضوری امور خود را انجام دهند. در این صورت، نیازی به مراجعه بازنشستگان به صورت حضوری به کانون های بازنشستگی نیست.

 

خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف خدمت رسانی به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. به همین خاطر خدمات مختلفی را نیز به صورت غیر حضوری به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختص به اعضاء کانون بازنشستگان کشوری را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش به نشانی اینترنتی kbaja.ir وارد شوند و از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند.

از جمله خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir که در سایت مربوطه ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشاهده اطلاعیه های مهم در سایت کانون بازنشستگان آجا :

تمامی اطلاعیه های مهم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود. شما می توانید بدون ورود به بخش اعضاء از اطلاعیه ها و اخبار مهم کانون مطلع شوید.

دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی :

در صورتی که قصد دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی خود را دارید، می توانید با ورود به سامانه اعضاء بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیش و یا حکم حقوقی را دریافت کنید.

استفاده از خدمات مسافرتی :

یکی از خدمات کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، استفاده از خدمات مسافرتی می باشد. برای مشاهده خدمات قابل ارائه برای کانون بازنشستگان کشوری، می بایست که از طریق ورود اعضا، به پنل کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به سامانه، می توانید بر روی گزینه مربوط به مسافرت و یا دریافت استراحتگاه کلیک نمایید. در این بخش امکان رزرو بعضی از هتل های طرف قرارداد ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

جهت ثبت نام سفر به لینک https://saba.esata.ir:7091/safar/#/home مراجعه فرمائید .

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

موسسه با طراحی و فراهم‌آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی به کربلا و نجف، مشهد، قم و سیاحتی به بیش از هفتاد مقصد گردشگری در سراسر کشور، ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است، منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد. این سفرها بدون پیش پرداخت و سود به صورت اقساطی از فیش حقوقی بازنشسته کسر می‌شود..
الف) سفرهای زیارتی و ساحتی بازنشستگان و مستمری بگیران ن.م:

دوران بازنشستگی زمانی است برای آرامش و استراحت پس از عمری کار و تلاش مستمر.

یکی از تفریحات مناسب که علاوه بر پر کردن زمان‌های فراغت، موجب شادابی روح، طراوت جسم و گذراندن اوقاتی خوش با خانواده می‌شود، گردش و سفر است. موسسه در این زمینه با طراحی و فراهم آوری امکاناتی مناسب برای سفرهای زیارتی و سیاحتی به نقاط مختلف کشور ضمن تکریم بازنشستگان و مستمری‌بگیران، با دراختیار قراردادن شرایط و فضای مناسب کوشیده است منزلت بازنشسته را در جامعه و نزد خانواده‌اش حفظ کند و همچنین هزینه‌های سفر را از راه‌های متنوع کاهش دهد.

فرایند ثبت نام:

کسب اطلاعات در مورد سفرهای موجود با مراجعه به سایت www.esata.ir (لینک موسسه توانمندسازی) و جهت مشاهده عکس و قیمت هتل‌ها به سایت www.42026.ir (لینک لیست مراکز رفاهی) و یا تماس با شماره ۴۲۰۲۶-۰۲۱، ملاحظه‌ی فیش حقوقی، از طریق کانون‌های بازنشستگان یا از طریق کانال‌های اطلاع رسانی موسسه در سروش و آی گپ

نحوه ثبت نام سفر غیرحضوری:

الف)سامانه تلفنی(۴۲۰۲۶-۰۲۱)

۱-تماس با سامانه تلفنی ۴۲۰۲۶-۰۲۱

۲-ارتباط با کارشناس گردشگری

۳-رزرو هتل

۴-ارسال پیامک ثبت نام برای بازنشسته

۵-مراجعه به هتل

۶-دریافت خدمات و تایید صورت حساب

ب)ثبت نام اینترنتی با مراجعه به سایت www.esata.ir (لینک توانمندسازی) یا سایت www.42026.ir (لینک ثبت نام سفر)

۱-ورود به سایت موسسهwww.42026.ir (لینک ثبت نام)

۲-ثبت نام در سایت به ترتیب: ورود کد بیمه و رمز امنیتی و ارسال رمز عبور برای تلفن همراه شاغل(فقط یکبار)

۳-وارد کردن کد بیمه، رمز عبور و رمز امنیتی جهت ورود به سایت

۴-انتخاب شهر و هتل مورد نظر و انتخاب پکیج مورد نیاز

۵-انتخاب تاریخ رزرو و ثبت تعداد نفرات، نوع پرداخت و … و تایید نهایی

۶-ثبت نام و نام خانوادگی و مشخصات افراد مورد نظر

 کانون بازنشستگان آجا

کانون بازنشستگان نیروهای مسلح/ برای ورود به بخش اعضاء: نام کاربری عبارت است از شماره شناسائی ۱۳ رقمی مندرج در فیش حقوقی و رمز عبور عبارت است از پنج رقم سمت راست کد ملی، مگر اینکه تغییر داده باشید. لازم است برای ورود به کانون بازنشستگان آجا به آدرس و سامانه الکترونیکی http://www.kbaja.ir/ مراجعه کنید.

مشاهدۀ وضعیت استراحتگاه ها

بازنشستگان و مستمری بگیران گرامی:برای مشاهدۀ وضعیت استراحتگاه ها ، پس از معرفی خود و ورود به بخش اعضاء از گزینه خدمات —–> مسافرت استفاده نمایید . برای رزرو هتل شایستگان مشهد و استراحتگاه چلندر نوشهر، پس از معرفی خود و ورود به بخش اعضاء از گزینه خدمات —–>دریافت استراحتگاه استفاده نمایید. برای ورود اینجاکلیک کنید

خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir

سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف خدمت رسانی به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. به همین خاطر خدمات مختلفی را نیز به صورت غیر حضوری به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختص به اعضاء کانون بازنشستگان کشوری را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش به نشانی اینترنتی kbaja.ir وارد شوند و از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند.

از جمله خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir که در سایت مربوطه ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

مشاهده اطلاعیه های مهم در سایت کانون بازنشستگان آجا :

تمامی اطلاعیه های مهم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود. شما می توانید بدون ورود به بخش اعضاء از اطلاعیه ها و اخبار مهم کانون مطلع شوید.

دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی :

در صورتی که قصد دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی خود را دارید، می توانید با ورود به سامانه اعضاء بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیش و یا حکم حقوقی را دریافت کنید.

استفاده از خدمات مسافرتی :

یکی از خدمات کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، استفاده از خدمات مسافرتی می باشد. برای مشاهده خدمات قابل ارائه برای کانون بازنشستگان کشوری، می بایست که از طریق ورود اعضا، به پنل کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به سامانه، می توانید بر روی گزینه مربوط به مسافرت و یا دریافت استراحتگاه کلیک نمایید. در این بخش امکان رزرو بعضی از هتل های طرف قرارداد ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است.

دریافت فیش حقوقی کانون بازنشستگان ارتش

افرادی که عضو کانون بازنشستگان ارتش کشور هستند و می خواهند فیش و حکم حقوقی خود را دریافت کنند، باید از طریق سایت به صورت غیرحضوری اقدام نمایند. در این حالت با ورود اعضا به سایت امکان دریافت حکم و فیش حقوقی برایشان فراهم است.

در مرحله اول بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دریافت فیش حقوقی مستمری یا بازنشستگی خود باید ابتدا از طریق سامانهesata.ir اقدام نمایند و آدرس این سایت را در مرورگر خود جستجو نمایند.

در مرحله بعدی از منوی سمت راست گزینه “برگ حقوقی بازنشستگان” را انتخاب کرده و سپس وارد صفحه زیر شوند.

در ادامه افراد می توانند نام کاربری و رمز عبورشان را وارد کرده و برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام کنند. چنانچه کلمه عبورشان را فراموش کرده باشند می توانند با انتخاب “فراموشی کلمه عبور” رمز جدیدشان را دریافت نمایند.

در گام بعدی چنانچه شخص در سامانه ساتا ثبت نام نکرده باشد باید گزینه ثبت نام را انتخاب کند. با انجام ادامه مراحل، ثبت نام وی انجام شده و می تواند فیش حقوقی بازنشستگی خود را دریافت نماید. با ورود به این سایت می توان از آخرین تغییرات افزایش حقوق یا کسورات آن اطلاع پیدا کرد. بدین منظور ضرورت دارد حتما در سامانه ثبت نام را انجام داده باشند.

کلیه بازنشستگان ارتش کشور می توانند از طریق سامانه ساتا به فیش حقوقی خود دسترسی داشته باشند. بنابراین فقط با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توان فیش و حکم حقوقی را دریافت کرد. کلیه افرادی که می خواهند از فیش حقوقی خود اطلاع پیدا کنند فقط باید از طریق سامانه ساتا اقدام نمایند.

پیگیری حقوق بازنشستگان ارتش کشور با مراجعه به سامانه ساتا برای شان فراهم شده و دریافت فیش حقوقی به روش دیگری امکان پذیر نیست. لذا ثبت نام در این سامانه ضرورت داشته و نیازی به مراجعه حضوری در کانون بازنشستگان آجا نیست.

سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح

جهت ثبت نام سفر به لینک https://saba.esata.ir:7091/safar/#/home مراجعه فرمائید .

کسر از حقوق بازنشستگان

بازنشستگان بخش نیروهای مسلح نیز به مانند سایر بازنشستگان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سایت esata.ir اقدام به دریافت گواهی کسر از حقوق کنند. متقاضیان علاوه بر ثبت نام در این سایت، باید اطلاعات خود را مرحله به مرحله وارد کنند تا بتوانند گواهی کسر حقوق‌ را دریافت کنند.

با توجه به اینکه برای بهره مندی از تسهیلات مختلف یا ضمانت از شخصی برای دریافت یک وام و مواردی از این دست، نیاز به گواهی کسر از حقوق تامین اجتماعی، لشکری و کشوری می باشد، اغلب مراجع و نهادهای بازنشستگی کشور، اقدام به راه اندازی سایت دریافت گواهی کسر از حقوق بازنشستگان نموده اند که در زیر، به تفکیک، آن ها را در خصوص بازنشستگان نهادهای مختلف، معرفی خواهیم کرد:

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته تامین اجتماعی: این سایت، از طریق آدرس eservices.tamin.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و علاوه بر امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، دسترسی به خدمات سابقه یا پرداخت حق بیمه زنان خانه دار را نیز در اختیار افراد، می گذارد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته کشوری: این سامانه، با جست و جوی آدرس www.sabasrm.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات سامانه، می توان به دریافت فیش و حکم حقوقی و خدمات مربوط به بازنشستگان خارج از کشور، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته آموزش و پرورش: این سایت، از طریق آدرس gavahi.eamedu.ir، در دسترس معلمان بازنشسته آموزش و پرورش و فرهنگیان بازنشسته می باشد و به طور اختصاصی، در این زمینه، ارائه خدمت می نماید.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته شرکت نفت: این سامانه، با جست و جوی آدرس سایت سما sama.oipf.ir، در دسترس متقاضیان خواهد بود و از دیگر خدمات و امکانات آن، می توان به اعلام فوت و بازیابی رمز عبور فراموش شده، اشاره کرد.

سایت دریافت نامه کسر حقوق بازنشسته لشکری: سایت تامین اجتماعی نیروهای مسلح، از طریق آدرس esata.ir، در دسترس است اما، امکان دریافت گواهی کسر از حقوق، در آن، وجود ندارد و صرفا، می شود در آن، اصالت گواهی کسر از حقوق را بررسی نمود. دریافت نامه کسر از حقوق بازنشستگان لشکری، با مراجعه حضوری به نهادی که صلاحیت دارد، می باشد.

ورود به سامانه صندوق بازنشستگی کشوری

برای ورود به درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری آدرس https://eservices.cspf.ir/Auth-api/auth/login را باز کنید. در این صفحه سه شیوه ورود به سامانه وجود دارد که ما با روش آسان و کم دردسر شناسایی دو عاملی (وارد کردن شماره همراه و دریافت کد تایید) وارد سامانه می شویم. در صورتی که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اید لازم است روی گزینه حساب کاربری ندارید کلیک کنید و فرآیند ثبت نام را انجام دهید.

بازنشستگان کشوری

انتخاب گزینه گواهی کسر از حقوق/اعتبار سنجی

پس از ورود به پنل کاربری خود در سامانه از منو خدمات پرکاربرد روی گواهی کسر از حقوق/ اعتبار سنجی مطابق تصویر زیر کلیک کنید.

بازنشستگان کشوری

دریافت گواهی کسر از حقوق

در این صفحه می توانید شرایط عمومی صدور گواهی / ضمانت کسر از حقوق را مشاهده نموده و روی گزینه برای دریافت گواهی از کسر از حقوق روی دکمه کلیک کنید. در صفحه بعدی از جزئیات بیشتری در مورد شرایط ضمانت تسهیلات ارائه شده است، این بخش را حتما با دقت مطالعه کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید.

وارد نمودن اطلاعات تسهیلات و وام گیرنده

در این صفحه اطلاعات ضمانت های قبلی و وضعیت آن ها قابل مشاهده می باشد. در پایین صفحه می توانید روی یکی از دو گزینه درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان (اگر برای خود وام می گیرید و گواهی کسر از حقوق می خواهید) یا درخواست صدور گواهی ضمانت بازنشستگان برای اشخاص ثالث (اگر ضمانت فرد دیگری را می کنید) کلیک کنید.

در ادامه اطلاعاتی چون بانک، شعبه، مبلغ تسهیلات، تعداد اقساط، شماره ملی وام‌گیرنده، درصد کارمزد یا سود و مبلغ هر قسط از شما خواسته می‌شود که باید آن‌ها را به دقت در کادرهای مشخص شده بنویسید.

پس از تأیید اطلاعات سامانه این جمله را برایتان نمایش می‌دهد: به صندوق بازنشستگی کشوری وکالت می‌دهم تا در صورت عدم ایفای تعهدات از سوی اینجانب و درخواست بانک، مبلغ اقساط را از حقوق و مزایای اینجانب کسر و در وجه بانک پرداخت نماید. در اینجا گزینه «با شرایط ذکرشده در بالا موافقم» را تیک بزنید و تأیید کنید.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط