۱۷:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۷

کاندیدای قضاوت دربی قطر لو رفت/ مرد معروف سیاه‌ پوش دربی دوحه را سوت می ‌زند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،پس از انتشار خبر مهم مربوط به دربی رفت در خارج از کشور گفته می‌شود قرار است دربی رفت فصل جاری که ظاهرا دربی شماره تیم‌های استقلال و پرسپولیس است در کشور قطر برگزار شود. دلیل برگ...

جدول لیگ برتر دربی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی،پس از انتشار خبر مهم مربوط به دربی رفت در خارج از کشور گفته می‌شود قرار است دربی رفت فصل جاری که ظاهرا دربی شماره تیم‌های استقلال و پرسپولیس است در کشور قطر برگزار شود.

دلیل برگزاری این بازی در دوحه قطر بهره‌مندی هر دو تیم استقلال و پرسپولیس از سیستم کمک داور ویدیویی عنوان شده است.

بحثی که حالا گروهی از اعضای جامعه داوران نسبت به آن موضع‌گیری کرده و معتقدند این اتفاق یا باید در ایران بیفتد یا دربی مثل باقی مسابقات بدون کمک داور ویدیویی برگزار شود. اما اینکه کدام یک از داوران کشورمان تجربه کار با VAR را داشته‌اند بحث حضور علیرضا فغانی در دربی رفت را قوت بخشید.

افراد نزدیک به فدراسیون فوتبال در این باره از تماس‌های انجام گرفته با علیرضا فغانی خبر دادند تا به احتمال زیاد از او دعوت شود با یک پرواز ۴۸ ساعته به قطر، بازی تیم‌های استقلال و پرسپولیس در دور رفت لیگ برتر بیست و سوم را قضاوت کند. در این باره خبردار شدیم فغانی هنوز جواب قطعی به این موضوع نداده اما ظاهراً در صورت پذیرش این موضوع هیچ یک از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مشکلی با این موضوع و قضاوت علیرضا فغانی نخواهند داشت.

یادآور می‌شود؛ علیرضا فغانی پیش از این سابقه قضاوت در دربی‌های پایتخت را داشته و از این نظر همزمان با حضور در جام جهانی و کار با VAR مشکلی از این بابت نخواهد داشت. گرچه او در آخرین حضورش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به دلیل استفاده اشتباه از کمک داور ویدیویی از ادامه قضاوت در رقابت‌های جام جهانی کنار گذاشته شد.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط