۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶

کارلوس کی روش جایگزین علی دایی را مشخص کرد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کی روش جایگزین علی دایی را مشخص کرد! کارلوس کی‌روش در اوایل دهه ۹۰ که سرمربی تیم ملی کشورمان شده بود، خیلی زود شناخت نسبی به فوتبال ایران پیدا کرد، او در گفتگوی اختصاصی ...

استقلال درگیر دعوای تیم ملی شد / حمایت استقلالی‌ها از بازگشت کارلوس کی‌روش و مخالفت پرسپولیسی‌ها با حضور این مربی / دعوای بالا گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از خبر ورزشی، کارلوس کی روش جایگزین علی دایی را مشخص کرد! کارلوس کی‌روش در اوایل دهه ۹۰ که سرمربی تیم ملی کشورمان شده بود، خیلی زود شناخت نسبی به فوتبال ایران پیدا کرد، او در گفتگوی اختصاصی با خبر ورزشی در تاریخ ۱۰ خرداد سال۱۳۹۱ در مورد تیم ملی فوتبال ایران صحبت های انجام داد کی روش در همین زمینه اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما پیشرفت تیم ملی است باید این مسئله را حل کنیم و روی آنها کار کنیم تا دیگر مرتکب اشتباهات نشویم.

نکته جالب این مصاحبه در مورد بهترین گلزن تیم ملی کشورمان بود و کی روش در پاسخ به اینکه بعد از علی دایی تیم ملی هنوز از نبود یک مهاجم تمام کننده محروم است، پاسخ داد : کاش پدر و مادر علی دایی پسران فوتبالیست دیگری داشتند.

بازیکنان سال های گذشته و آنهایی که قبلا در تیم ملی بودند همواره باید قابل احترام و حمایت باشند .

اما این اشتباه است که ما بخواهیم سالهای سال منتظر یک علی دایی با یک پله در فوتبال باشیم کاری که باید کرد این است که نفرات جدید تولید کنیم و بازیکنان جوان را تربیت و آموزش اینکه نسل بعدی فوتبال را بسازند.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط