۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۵

چگونه پیام‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با توجه به مسدود شدن واتساپ در ایران، شاهد بازگشت و کوچ مجدد کاربران ایرانی به تلگرام هستیم. مهمترین دلیل این اتفاق  امکانات بیشتر تلگرام و دسترسی راحت‌تر به این نرم افزار است. در فرآیند جابجایی ب...

چگونه پیام‌های واتساپ را به تلگرام منتقل کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با توجه به مسدود شدن واتساپ در ایران، شاهد بازگشت و کوچ مجدد کاربران ایرانی به تلگرام هستیم. مهمترین دلیل این اتفاق  امکانات بیشتر تلگرام و دسترسی راحت‌تر به این نرم افزار است. در فرآیند جابجایی بین دو اپلیکیشن شاید نگران فایل‌ها و گفتگو‌های واتس اپ خود باشید. در این مقاله قصد داریم آموزش کامل انتقال چت‌های واتس‌اپ به تلگرام را برای شما توضیح دهیم.

انتقال چت‌ها از واتساپ به تلگرام روی گوشی‌های اندروید

 

مرحله‌ی اول – ابتدا وارد نرم افزار واتساپ شوید و گفت‌وگویی که تمایل به انتقالش دارید را انتخاب کنید.

مرحله‌ی دوم – روی گزینه‌ی منو یا سه نقطه بزنید، گزینه‌ی More را انتخاب کنید و سپس Export chat را بزنید.

مرحله‌ی سوم – پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که از شما سوال می‌کند آیا مایل به انتقال عکس‌ها و ویدیوها هستید یا خیر؟

 در صورتی که مایل به انتقال عکس‌ها و ویدیوها هستید گزینه‌ی Include Media را انتخاب کنید، در غیر این صورت Without Media را انتخاب کنید.

مرحله‌ی چهارم – در این مرحله پنجره‌ی Share برای شما به نمایش در می‌آید؛ آیکون تلگرام را انتخاب کنید و بعد از ورود به تلگرام، کاربر مورد نظر را انتخاب کنید و برای انتقال چت مورد نظر Import را بزنید.

با انجام مراحل بالا، چت‌های مورد نظر شما به تلگرام منتقل می‌شود؛ البته توجه کنید که با توجه به حجم مطالبی که منتقل می‌کنید، ممکن است فرآیند انتقال کمی زمان‌بر باشد که در این صورت نباید از تلگرام خارج شوید و کمی صبر کنید تا انتقال به طور کامل انجام شود.

انتقال چت ها از واتساپ به تلگرام در گوشی‌های آیفون

بعد از باز کردن برنامه‌ی واستاپ روی تصویر پروفایل مخاطبی که می‌خواهید پیام‌ها و گفت‌وگوهای صورت گرفته با آن را منتقل کنید کلیک کنید.

مرحله‌ی اول – در منوی تنظیمات، اسکرول کنید تا گزینه‌ی Export chat را پیدا کنید.

مرحله‌ی دوم – دو گزینه پیش روی شما ظاهر می‌شود، اگر مایل هستید تا عکس ها و ویدیوهای موجود در گفت‌وگو نیز منتقل شود.

مرحله‌ی سوم- گزینه‌ی Attach Media را بزنید در غیر این صورت Without Media  را انتخاب کنید. پنجره‌ی Share Sheet باز می‌شود، از بین آیکون ها، آیکون تلگرام را انتخاب کنید.

مرحله‌ی چهارم- بعد از ورود به تلگرام، مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید و گزینه‌ی Import  را انتخاب کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط