۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۳

چگونه هزینه سفر به کیش را کاهش دهیم؟

سفر به کیش از آن سفر های دوست داشتنی فوق العاده است و در برنامه اغلب ما مسافرت به این جزیره وجود دارد که معمولا به دلیل بودجه و موارد این چنینی این سفر را هر بار به بعد موکول می کنیم . امروز در این مطلب کنار شما هستیم تا توضیح دهیم چگونه ...

چگونه هزینه سفر به کیش را کاهش دهیم؟

سفر به کیش از آن سفر های دوست داشتنی فوق العاده است و در برنامه اغلب ما مسافرت به این جزیره وجود دارد که معمولا به دلیل بودجه و موارد این چنینی این سفر را هر بار به بعد موکول می کنیم . امروز در این مطلب کنار شما هستیم تا توضیح دهیم چگونه می توانید با یک هزینه معمولی و رعایت چند نکته خاص هزینه های سفر خود به کیش را به صورت چشم گیری کاهش دهید.

در قدم اول کاهش هزینه ای سفر به کیش یا هر شهر و مکان دیدنی دیگر لازم است تا  برنامه زمانی سفر، بودجه و انتظارات خود را از  مسافرت مشخص کنید تا به اندازه بودجه خود سفری مقرون به صرفه و خاطره انگیز داشته باشید.

کاهش هزینه های سفر به کیش

در سفر به کیش نوع مسافرت( زمینی- هوایی) و سیله نقلیه ای که قرار است با آن به کیش سفر کنیم بسیار  مهم است.

خرید بلیط هواپیما بسته به مبدا شما می تواند به صرفه باشد و حتی با هزینه کمتری تهیه شود اگر در زمان مناسب اقدام به خرید آن بکنید. علاوه بر خرید بلیط در زمان مناسب اگر مبدا شما از کیش دور است انتخاب یک تور مناسب هم می تواند به صرفه باشد. مثلا سفر از کرمانشاه به کیش قطعا هزینه های بیشتری را در بر می گیرد شما می توانید با خرید تور کیش از کرمانشاه هزینه های خود را به صورت چشم گیری کاهش دهید.

به صرفه ترین زمان برای سفر به کیش

از دیگر مسائل مهم در کاهش هزینه های سفر به کیش می توان به زمان این مسافرت اشاره کرد. مثلا اگر زمان سفر شما به کیش در ایام توریستی و تعطیلات عید نباشد، بلیط شما ارزان تر خواهد بود. خرید بلیط هواپیما کیش در ایام پیش از عید و تعطیلات بسیار به صرفه تر از خرید آن بلیط در ایام تعطیلات عید است. زمان سفر به کیش معمولا در نیمه دوم سال و اوایل بهار است. اگر طاقت گرما کیش را دارید خرید بلیط در اواسط بهار و تابستان می تواند در کاهش هزینه های شما به کیش بسیار تاثیرگذار باشد.

سفر زمینی به کیش ارزان تر است یا هوایی؟

این که شما چگونه به این جزیره زیبا سفر می کنید نیز بر هزینه های شما تاثیر گذار است. مثلا اگر مسیر شما و شهر مبدا شما به جزیره زیبا کیش نزدیک باشد می توانید با قطار یا اتوبوس خود را به بندر عباس برسانید و از آن جا با سفریی دریایی خود را به جزیره کیش برسانید. در این نوع سفر هم میزان هزینه های شما کاهش پیدا می کند و هم تجربه سفری خاطره انگیر با کشتی را خواهید داشت. البته ما سفر زمینی به کیش را در صورتی توصیه میکنیم که شهر مبدا شما به این جزیره نزدیک باشد در غیر این صورت هزینه های متفرقه شما در طول سفر فرق چندانی با خرید بلیط هواپیما نخواهد داشت.

 اقامتگاه ها و هتل های ارزان کیش

زمان سفر به کیش علاوه بر بلیط هواپیما بر قیمت محل اقامت شما نیز بسیار تاثیر گذار است. سفر به کیش در ایام غیر پیک باعث می شود تا بتوانید هتل های ارزان  قیمت و به صرفه تری را رزرو کنید.

همچنین اگر به کیش سفر می کنید  این نکته را در نظر داشته باشد که در طول روز چنان غرق در سرگرمی و خوش گذرانی هستید و کیش انقدر مکان های دیدنی دارد که مدت زمان کمی را در هتل به سر خواهید برد پس با انتخاب هتلی ارزان قیمت و کم ستاره یا بی ستاره می توانید هزینه های سفر خود را به صورت چشمگیری کاهش دهید. به طور کلی باید بگوییم هتل های ساحلی و هتل های واقع در قلب تجاری کیش که در محدوده شرقی جزیره هستند چون به انواع خیابان های اصلی، مرکز خریدهای لوکس، بازار های شلوغ کیش و انواع تفریحات دریایی و ورزشی جزیره نزدیک هستند قیمت بیشتری دارند.

با این حال در ادامه آدرس برخی هتل های ارزان قیمت در بخش های خوب کیش را برای تان قرار داده ایم که به کمک آن می توانید از هتل های به نسبت ارزان قیمت کیش مطلع شوید.

برخی هتل های به نسبت ارزان قیمت کیش

 

هتل شایلی کیش:  واقع در انتهای بلوار دریا به طرف شرق- شماره تماس: ۷۶۴۴۴۲۳۴۱ “رنج قیمت: ۳۰۰ هزار تومان ”

هتل سان رایز کیش: واقع در انتهای بلوار دریا به طرف شرق- شماره تماس: ۷۶۴۴۴۲۳۴۱ “رنج قیمت از ۳۰۰ هزار تومان”

هتل جام جم کیش: واقع در میدان ساحل، پشت دانشگاه امیرکبیر، روبه روی بازار ونوس با شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۱۸۸۹ “قیمت حدودی ۲۴۰ تا ۲۸۰ تومان”

هتل انا کیش: واقع در میدان امیرکبیر، جنب پاساژ پارس نیک با شماره تماس: ۰۷۶۴۴۴۲۴۱۲۰″رنج قیمت ۲۸۵ تا ۵۱۰ هزار تومان”

هتل افتاب شرق کیش: واقع در میرمهنا، بالاتر از میدان سعدی با شماره تماس : ۰۷۶۴۴۴۳۴۱۰۰ ” با حدود قیمت ۲۰۰ تا ۳۲۰ هزار تومان”

هتل گراند کیش: واقع در بلوار موج و دریا مقابل بازار ونوس “با حدود قیمت ۳۲۰ تا ۳۸۰ هزار تومان”

اما علاوه بر این هتل ها مکان های ارزان قیمت دیگری نیز وجود دارد که می توانید در آن اقامت کنید. هتل آپارتمان های کیش که قیمت آن بسته به متراژ و فاصله اش از مرکز شهر متغییر است. شما می توانید به جای در هتل مدت زمان سفر خود به کیش در هتل اپارتمان ها اقامت داشته باشید. رنج قیمت این هتل اپارتمان ها از  ۱۰۰ هزار تومان آغاز می شود.

حمل نقل در کیش

در سفر به کیش بیشتر هزینه های سفر هزینه حمل نقل از یک مکان گردشگری به یک مکان دیدنی دیگر معمولا به دلیل عدم شناخت بسیار هزینه بر خواهد بود. توصیه ما برای این منظور این است که از حمل و نقل عمومی استفاده کنید زیرا رفت و امد با حمل و نقل عمومی در کیش بسیار به صرفه تر است.

حمل نقل عمومی در کیش به کمک مینی بوس های خطی و تاکسی های حمل و نقل عمومی صورت می گیرد.

هزینه مینی بوس در کیش

از روش های ارزان جابه جایی در کیش استفاده از مینی بوس است. مینی بوس های کیش در دو خط یک و دو فعالیت دارند. همچنین توجه داشته باشید خط ۲ معمولا به تمام مکان های گردشگری و دیدنی کیش ایستگاه دارد و تقریبا از تمام مسیر های دیدنی آن عبور می کند. این خطوط از ۶ صبح فعال می باشند و هزینه هر بلیط آن حول و حوش ۱۵۰۰ تومان است.

هزینه تاکسی در کیش

تاکسی های کیش به صورت رنگ سفید و زرد مشخص شده اند. تاکسی های سفید جزیره  مخصوص مسیر های دربست هستند و تاکسی های زرد برای مسیر های خطی مورد استفاده قرار می گیرند.  همچنین قیمت تاکسی های خطی از ۵۰۰۰ تومان به بالا است. استفاده از تاکسی و مینی بوس برای گردش در سطح شهر قطعا به صرفه تر و مناسب تر خواهد بود. با استفاده از این وسیله های می توانید هزینه های سفر به کیش خود را کاهش دهید.

آیا با ماشین شخصی به کیش سفر کنیم؟

سفر با ماشین شخصی به کیش شامل هزینه های متعددی می شود. علاوه بر خستگی در مسیر به دلیل سفر جاده ای و رانندگی؛ هزینه بالای حمل ماشین با کشتی نیز بسیار زیاد خواهد بود. لازم است بدانید هزینه حمل خودرو شخصی با سرنشینان بالای ۸۰۰ هزار تومان می باشد علاوه بر این شما باید مقداری پول را نیز بابت عوارض پرداخت کنید. قیمت بنزین، خستگی مسیر و هزینه عوارض و حمل خودرو سبب می شود تا سفر با اتومبیل شخصی  به کیش چندان به صرفه نباشد.  توصیه ما این است که بدون ماشین به کیش سفر کنید و بهترین خودرو ها را آنجا اجاره کنید. البته این توصیه به شرطی است که فاصله شهر مبدا تا کیش مسافت طولانی باشد.

هزینه اجاره خودرو در کیش

افرادی که تمایل دارند با خودرو شخصی در کیش رفت و آمد داشته باشند می توانند از خودرو اجاره ای در این جزیره استفاده کنند. کیش یکی از مناطق آزاد تجاری محسوب می شود؛ مکانی که انواع ماشین های مدل بالا در دسترس شما قرار دارد. شما در سفر به این جزیره می توانید با پرداخت هزینه متوسط ۴۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان بهترین ماشین های روز دنیا را اجاره کنید.

هزینه خرید و بازار در کیش

عموما مسافران در سفر به کیش تجربه خرید از بازار های بزرگ و ارزان قیمت آن را از دست نمی دهند. هزینه خرید در کیش بسته به بودجه شما و میزان خریدتان متفاوت خواهد بود و برای هر کسی هزینه های مختلف را در بر خواهد گرفت و نمی توان قیمتی حدودی برای آن بیان کرد. با اینکه  خرید از کیش یکی از دلایل سفر به جزیره است قبل از خرید اجناس مورد نظر خود حتما درباره قیمت آن ها تحقیق کنید زیرا گاهی قیمت آن ها با سایر شهرها و نقاط کشور تفاوت ندارد. همچنین شما می توانید از فرصت های حراجی در کیش برای کاهش هزینه  های خود استفاده کنید.

امیدواریم مطالب این مقاله برای شما مفید و کاربردی بوده باشد. برایتان سفری خوش توام با سلامتی آرزومند هستیم.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار