۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷

چگونه روی فایل ورد رمز بزاریم؟

اگر می خواهید از رمز عبور برای محافظت از یک سند word استفاده کنید، می توانید مقاله زیر را مطالعه کرده و به صورت مرحله به مرحله نحوه این کار را دنبال کنید.

چگونه روی فایل ورد رمز بزاریم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، مایکروسافت آفیس ابزار محبوب ویندوز است که توسط مایکروسافت توسعه یافته است. کیت آفیس مایکروسافت توسط تعداد زیادی از افراد  و شرکت های قدر و بزرگ در زندگی روزمره خود استفاده می شود. وجود برنامه هایی مانند MS Word و Excel دلیل اصلی محبوبیت آفیس مایکروسافت است.

افراد همچنین اطلاعات تجاری زیادی در Word برای تجارت خود ایجاد می کنند. رمزی گذاری بر روی این فایل ها به منظور جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به آن ها و همچنین حفاظت آن ها در مقابل حملات هکر ها ضروری می باشد. اگر از نحوه رمز گذاری روی فایل ورد آگاهی ندارید این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. ما در این مقاله در مورد رمز گذاری فایل ورد و نحوه ی آن در تنها چند مرحله صحبت خواهیم کرد.

مایکروسافت ورد نه تنها به علت داشتن ویژگی های یکپارچه، بلکه به دلیل محیط امنی که دارد محبوب است. برخی از عملکردهای امنیتی عالی و کاربردی وجود دارد که آن را بهتر از بقیه می کند. ورد مایکروسافت مجهز به تعداد زیادی از ویژگی های قدرتمند است. با درگیر شدن با MS Word می توانید فایل Doc را با استفاده از قابلیت رمز گذاری آن محافظت کنید. این عملکرد رمز گذاری با هر برنامه آفیس مایکروسافت سازگار است.

شما با عملکرد رمز گذاری، می توانید با افزودن رمز عبور ، محدودیتی در پرونده ایجاد کنید. هر بار که می خواهید فایل word رمز گذاری شده را باز کنید ، گذر واژه مورد نیاز است. حتی امکان باز کردن فایل محافظت شده با استفاده از Google Docs ، Adobe Reader و سایر ویرایش گر های سند وجود ندارد.

در اینجا ، ما مراحل رمز گذاری فایل word را ارائه می دهیم. در اینجا ، ما از Microsoft Office ۲۰۱۶ به روز استفاده می کنیم.

• اول از همه ، باید روی دکمه “شروع” کلیک کنید و “Microsoft Word” را بدون علامت نقل قول تایپ کنید و دکمه “Enter” را فشار دهید.

• پنجره Microsoft Word ظاهر می شود ، باید روی “باز کردن سایر اسناد” کلیک کنید.

چگونه روی فایل ورد رمز بزاریم؟

 

• اکنون باید روی کلمه Browse کلیک کنید.

 

چگونه روی فایل ورد رمز بزاریم؟

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار