۱۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۷

گردشگری ومحیط زیست

چگونه تیغه های ماشین چمن زنی را به درستی تیز کنیم!

ماشین‌های چمن‌زنی سواری می‌توانند هر دو نوع را داشته باشند، اما از آنجایی که برداشتن تیغه‌های چرخشی از تراکتور به آسانی یک ماشین چمن‌زنی پیاده‌روی نیست، ماشین‌های چمن‌زنی سواری نیز در اینجا پوشش داده نمی‌شوند.

چگونه تیغه های ماشین چمن زنی را به درستی تیز کنیم!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،تیز کردن تیغه های ماشین چمن زنی کار سخت تر از آنچه هست به نظر می رسد. در بیشتر موارد می توانید این کار را در کمتر از ۲۰ دقیقه با ابزارهای دستی ساده انجام دهید.برای اطلاعات بیشتر با اندیشه معاصر همراه باشید.

معرفی

یکی از چیزهایی که در مورد شرکت چشم انداز که با همسرم در اواخر دهه ۸۰ تأسیس کردم، بیشتر از همه لذت بردم، فرصتی بود که دوران کودکی خود را دوباره مرور کنم. از دوران پیش از نوجوانی تا زمانی که به دانشگاه رفتم، چمن‌زنی محله بودم و این بدان معنا بود که از ماشین چمن‌زنی چرخشی Toro برای بریدن سه یا چهار چمن در هفته استفاده می‌کردم. قطعاً کار سختی بود، اما به نظرم قابل قبول بود، زیرا در میان بوی علف های تازه بریده شده، مرا بیرون آورد.در آن زمان، به ذهنم خطور نمی کرد که تیغه را تیز کنم – این کار برای برادر بزرگترم بود. اما سال‌ها بعد چمن‌زنی حرفه‌ای باعث شد تا مهارت‌های نگهداری و تیز کردن تیغه‌ها را که در جوانی نداشتم، توسعه دهم. تیغه های کسل کننده به جای اینکه آن را تمیز کنند، چمن را پاره می کنند، و یک چمن ناهموار پر از علف های خرد شده می تواند کپک زده یا در اثر آفتاب سوخته شود. نتایجی از این دست می توانست نظر دو ستاره شرکت ما را در Yelp جلب کند (اگر چنین چیزی در آن زمان وجود داشت).

چگونه تیغه های ماشین چمن زنی را به درستی تیز کنیم!

چگونه تیغه های ماشین چمن زنی را به درستی تیز کنیم!

ابزار مورد نیاز

گیره نیمکتی
فایل
ژنده پوش
مجموعه سوکت / ضامن دار
آچار شمع
لوله فولادی
برس سیمی
مواد مورد نیاز
بلوک ۲×۴
دستکش
رنگ کنید
عینک های محافظ
روان کننده WD-40

ماشین چمن زنی را غیرفعال کنید!

شمع را پیدا کنید و سیم شمع را بردارید تا از روشن شدن تصادفی ماشین چمن زنی در حین کار جلوگیری کنید. سیم را به محفظه بچسبانید تا از سر راه آن جلوگیری کنید.نکته حرفه ای: برای جدا کردن شمع از آچار شمع استفاده کنید. اگر پیستون در بالای حرکت تراکم قرار داشته باشد، یک ضربه کوچک به تیغه ممکن است پیستون را روی “کوهان” و وارد کورس نیرو کند. اگر این اتفاق بیفتد، تیغه به اطراف می چرخد و می تواند دست شما را بشکند! برداشتن دوشاخه با کاهش فشار از آن جلوگیری می کند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط