۰۸:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲

چگونه با رژیم سیب زمینی ۳.۲ کیلو گرم وزن کم کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از الو دکتر،چگونه با رژیم سیب زمینی ۳.۲ کیلو گرم وزن کم کنید؟. رژیمی تحت عنوان رژیم سیب‌زمینی وجود دارد که می‌توان با کمک آن ۳،۲ کیلو کاهش وزن را تجربه کرد. حتما خوشحال شده‌اید، نه؟! سیب‌زمین...

چگونه با رژیم سیب زمینی ۳.۲ کیلو گرم وزن کم کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از الو دکتر،چگونه با رژیم سیب زمینی ۳.۲ کیلو گرم وزن کم کنید؟. رژیمی تحت عنوان رژیم سیبزمینی وجود دارد که میتوان با کمک آن ۳،۲ کیلو کاهش وزن را تجربه کرد. حتما خوشحال شدهاید، نه؟!

سیبزمینی سرخکرده طعمی دارد که هیچچیز نمیتواند جایش را بگیرد! اما در این رژیم خبری از سیبزمینی سرخکرده نیست! شما باید به مدت ۳ روز، فقط ۳ روز، در تمام وعدههای اصلی و میانوعدهها سیبزمینی آبپز میل کنید! خبری از نان، نمک و ترشی و شور و … هم نیست. تنها چاشنی شما برای میل کردن سیبزمینیهای آبپز، فلفل سیاه و آبلیمو یا آبغوره است. مصرف چای و قهوه هم، البته بدون قند و شکر، در این رژیم آزاد است. یادتان باشد در طول این سه روز، باید مقدار بسیار زیادی آب بنوشید که دچار یبوست نشوید.

 رژیم سیب زمینی

رژیم سیب زمینی

هر سیبزمینی آبپز ۶۰ کیلوکالری انرژی دارد و حتی اگر بتوانید روزی ۱۰ عدد سیبزمینی هم میل کنید، فقط ۶۰۰ کیلوکالری انرژی به بدنتان میرسد و این مقدار کالری یکسوم انرژی مورد نیاز شماست. ضمن اینکه سیبزمینی منبع خوبی از بیشتر مواد مغذی مثل ویتامینهای K، C، B۶، نیاسین، پنتاتنیک اسید و فیبر رژیمی است. البته در سیبزمینی خبری از ویتامینهای گروه A و E نیست و به همین دلیل این رژیم نباید برای مدت طولانی رعایت شود که کمبودهای غیرقابل جبرانی در بدن ایجاد میکند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار