۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟ ترفندهای داشتن همسر عاشق و تقویت عشق در زندگی عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد ت...

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟

ترفندهای داشتن همسر عاشق و تقویت عشق در زندگی

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.همسر عاشق

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

چطور شوهرم عاشقم بشه؟

چطوری شوهرم دوستم داشته باشه؟ این سوال پاسخ های مختلفی داره که اصلی ترین آن را بررسی میکنیم

به شریک خود حس امنیت بدهید

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

چجوری شوهرم عاشقم بشه؟ به او احساس حمایت بدهید

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید. نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

چطور شوهرم عاشقم بشه؟ به او نگاه کنید

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

دادن حس خوب را فراموش نکنید
تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

چگونه شوهرم عاشقم بشه؟ همسر عاشق و راه و روش های آن

داشتن همسر عاشق و افزایش محبت در زندگی مشترک

چه جوری برای شوهرم جذاب باشم؟ برایش بهترین باشید
به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد. رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند. اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید. آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

چکار کنم شوهرم بیشتر دوستم داشته باشه؟برای ابراز محبت به شوهرتان پیش قدم شوید.

مهربان باشید، محبت کنید. همه مردها مهربانی را دوست دارند. شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند محبت و مهربانی همسرشان هستند. مردان معمولا در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیش قدم شوید خواهید دید شوهر شما هم در زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهد کرد. چطوری شوهرمو جذب کنم؟ به غرور همسرتان اهمیت دهید.

شرایط زندگی جامعه امروزی به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان افتخار هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در زندگی مشترک شوهر این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. مردان دوست دارند قوی ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر این که همسرشان آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به شوهرتان بدهید که او تکیه گاه شماست و تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید.

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ غذا یا کیک مورد علاقه‌اش را بپزید.

آشپزی کردن زن نوعی ابراز عشق به شوهر هم محسوب می شود. مسئله فقط سیرشدن مرد نیست. با نان و پنیر یا تخم ‌مرغ هم می‌شود سیر شد. اما مهم این است که برای شوهرتان غذا پختن نوعی ابراز علاقه و عشق است. می‌گویند راه ورود به قلب مرد، شکم او است. شاید شوهرتان دست پخت بدی نداشته باشد اما به‌هرحال شما زن خانه هستید و می‌ توانید با پختن آنچه او دوست دارد دلش را به دست بیاورید. باور کنید که پختن غذاهای مورد علاقه شوهرتان و نزدیک کردن دستپخت‌ تان به سلیقه او، یکی از ریزه ‌کاری‌هایی است که باعث می شود عشق او به شما چندین برابر شود. بنابراین کیک یا غذای مورد علاقه‌ اش را برایش بپزید. این باعث می‌شود او احساس خوبی داشته باشد، چون می‌داند شما به خاطر او این همه زحمت کشیده‌اید.

چیکار کنم شوهرم دلش برام تنگ بشه؟ غرغر نکنید

لطفا غر نزنید. بسیاری از زندگی‌ های مشترک از غرهای زنان سرد و از هم پاشیده می‌شود. این شکایت بسیاری از خانم‌هاست که «همیشه خسته است»، «هیچ‌ وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌های من گوش نمی ‌دهد»، شاید حق با شما باشد و حرف هایتان درست و منطقی باشد. اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است که باید شیوه دیگری در پیش بگیرید.

باور کنید که غر زدن‌ هیچ مشکلی را حل نمی‌ کند و فقط مشکل‌ها را بیشتر می‌کند. با سرزنش، غرولند، بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های خود حذف کنید. باور کنید که با مهربانی و عشق می‌توانید تاثیراتی بر شوهر خود بگذارید که با هزار سال غرزدن و نق زدن به آنها نخواهید رسید.

چکارکنم شوهرم بهم وابسته بشه؟ به او بگویید دوستت دارم.

مطمئن باشید اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که دوستش دارید او دیوانه وار عاشق شما خواهد بود و احساس بسیارخوبی در او ایجاد می شود. به او بگویید بهترین شوهر دنیاست، شوهر شما به تایید و تصویب شما نیاز دارد.

چکار کنم شوهرم به حرفم باشه؟ از شوهرتان قدردانی و تشکر کنید.

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می کند، مشوق او باشید. اگر می توانید هر از گاهی از شوهرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترک تان کرده است، قدردانی کنید و این قدردانی را به شیوه های مختلف همچون زبانی و دادن هدیه نشان دهید.

چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ هیچ گاه او را با دیگران مقایسه نکنید.

چجوری شوهرم عاشقم بشه؟ هیچ گاه او را با فردی دیگر مقایسه نکنید و توانایی های او را زیرسوال نبرید، زیرا انتقاد غیرمنطقی، دشمن شادی، صمیمیت و گرمی کانون خانواده است. در مقایسه های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل عُرضه و لیاقت داشتن دیگری را نباید بر سر شوهرتان بکوبید. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می گوید: «من و دوستم، هر دو همزمان ازدواج کردیم، اما وضع زندگی آنها را ببین وضع زندگی ما را هم ببین».

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه

اگر می خواهید همسر شما همیشه شما را دوست داشته باشد و زنی دوست داشتنی باشید این مطلب را بخوانید .

همه چیز را با هم به اشتراک بگذارید:

از همه مهم تر، هر چیزی که احساس می کنید. هیچ راهی وجود ندارد که روی زمین اشتراکی برایتان وجود نداشته باشد و هر اتفاق بدی که بیفتد، این را به خاطر داشته باشید.

شوهرتان را درک کنید

باید به همسر خود احترام بگذارید و با همسر خود روراست باشید، سعی کنید او را درک کنید و برای افکار و احساساتش ارزش قائل شوید. اگر حرف های شوهرتان مطابق میل شما نیست، از خود واکنش تند نشان ندهید، چون به این وسیله بذر بی اعتمادی را در زندگی خود می کارید.

متفاوت باشید

تمام مردان از جذابیت تعریف یکسانی ندارند.

چیزی که شما را از دیگران متمایز می‌کند، سبب جذابیت بیشترتان می‌شود.

غافلگیر‌کننده باشید

غافلگیری برای مردانی که اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است.

آنها از چنین کارهایی لذت می‌برند.

با برخی کارهای دور از ذهن و انتظار برای همسرتان کاری کنید که همیشه در ذهنش بمانید.

اکثر مردها در زندگی خود به دنبال آرامش هستند

فداکاری به اندازه: 

صفت همسران فداکار مهربانی با یکدیگر و دوری از قهر و کینه است پس همیشه در زندگی محبت پذیر و قهر گریز باشیم. بهداشت روانی همسر خود را تأمین کنیم زیرا اگر جسم و روان همسرمان سلامت باشد ، می توانیم به هدف های خود برسیم، پس به رفتار او توجه کنید تا بتوانید از افسردگی و خمودیش پیشگیری نمایید.

لجبازی  و مشاجره نکنید!

در مقابل شوهر خود هر قدر هم که حق با شما باشد، لجبازی و اصرار نکنید. اگر بحثی پیش آمد آن را کش ندهید، زود دعوای احتمالی را با احترام تمام کنید.

از مخالفت و مشاجره  با شوهر خود بپرهیزید، او را بازجویی نکنید. هرگز بی احترامی، فحاشی و گله گذاری نکنید و تلخی های گذشته را مرور و یادآوری نکنید.

خوش اخلاق باشید

اکثر مردها در زندگی خود به دنبال آرامش هستند. آنها تمایل دارند، اوقات خوشی داشته باشند و از زندگی لذت ببرند، بنابراین خوش مشرب باشید.

دست کم هفته ای یکبار را به تخلیه، حل و فصل تنش های روحی و اضافی تولید شده میان خود و شوهرتان اختصاص دهید، پس احساسات خود را با شوهرتان در میان بگذارید و به احساسات او نیز در این باره گوش فرا دهید. همچنین شوهرتان را به درک نکردن، عدم صمیمیت و بی احساس بودن متهم نکنید چون او درک کردن، صمیمیت و با احساس بودن را به شیوه مردانه نشان می دهد.

از سکوت خودداری کنید 

در مورد چیزهایی صحبت کنید که دوست دارید؛ بگذارید احساسات شما بالا رود، چون احتمالاً منفجر خواهید شد.

کم توقع باشید

نکته ی مهمی که شاید این روزها کمتر کسی به آن اهمیت می دهد ؛ بهتر است از همسرتان آن قدر انتظار داشته باشید که توانایی پاسخ به آن را دارد.

خود را برای همسرتان بیارایید

صداقت داشته باشید 

از بهترین سرمایه های زندگی مشترک صداقت و راستی است پس هیچ وقت حتی زمانی که حقیقت به نفع ما نباشد ، دروغ نگوییم و به نیرنگ متوسل نشویم زیرا دروغ پایه های زندگی را سست می کند.

بدخلقی نکنید

شاید بیشتر حرف‌های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف‌های‌تان اشتباه می‌کنید.

غرولند کردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می‌شود. او می‌خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می‌گیرید.

مطمئن باشید با گوشه و کنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف‌های نیشدار به مقصودتان نمی‌رسید.

تا به حال این کار را انجام می‌دادید، احتمالاً هر بار وضع‌ بدتر از قبل می‌شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض کنید.

خود را برای همسرتان آراسته کنید

مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متکی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید.

مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

هیچ‌گاه در پی مقابله به مثل و رفتارهای تلافی‌جویانه نباشید و با رفتارهای مناسب به او نیز بیاموزید که چگونه باید رفتار کند.

به روابط زناشویی توجه داشته باشیم

زیرا نداشتن رابطه زناشویی سبب بروز مشکلات مختلف خانوادگی، روحی و روانی برای هر یک از طرفین می شود و زندگی را با خطرهای جدی روبرو می کند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار