۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۷

چه تعداد از مردم از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم رضایت دارند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، مهدی کلانترزاده در نشستی که با موضوع هفته روابط عمومی و برگزاری« جشنواره رسانه ای شهر ما » در قم برگزار شد گفت: دومین دوره جشنواره رسانه ای شهر ما باتوجه به سیاست ها و را...

چه تعداد از مردم از سامانه ۱۳۷ شهرداری قم رضایت دارند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency، مهدی کلانترزاده در نشستی که با موضوع هفته روابط عمومی و برگزاری« جشنواره رسانه ای شهر ما » در قم برگزار شد گفت: دومین دوره جشنواره رسانه ای شهر ما باتوجه به سیاست ها و راهبردهای دبیرخانه دائمی جشنواره در برگزاری دوره های متوالی و با تکیه بر تجربه اجرای دوره اول، مطابق با اسناد بالادستی شهردااری قم و این بار با هدف محوری افزایش کیفی و عمیق تولیدات و محصولات رسانه ای مرتبط با حوزه های گسترده مدیریت شهری در رسانه های مکتوب و برخط و سامانه های دیداری و شنیداری در گسترده استانی و سراسری به وسیله اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم و با مشارکت اصحاب فرهیخته خبر و فعالان و صاحب نظران رسانه ای برگزار می شود.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به بخش‌های اصلی جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستندهای رسانه ای، یادداشت، تحلیل و نقد، اضافه کرد: بخش ویژه این جشنواره نیز پیرامون جهاد تبیین در مدیریت شهری در نظرگرفته شده‌است.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره، بیان داشت: حمکرانی و پارلمان شهری، ترافیک و حمل ونقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهانشهر مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، هویت و کالبد شهر، محیط زیست شهری، عمران و آبادانی، شهرهوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی موضوعات اصلی دومین جشنواره رسانه ای شهر ما را شامل می‌شود.

کلانترزاده با اشاره به زمان ارسال آثار گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران از ۲۷ اردیبهشت ماه تا ۲۷ خردادماه سالجاری از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه ای شهر ما به نشانی www.qom.ir/mfs و یا ارسال در پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم در ادامه به اشاره به فعالیت های این اداره کل و ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷شهرداری قم در طی ۳ سال گذشته گفت: در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته اند و تعداد تماس های از دست رفته این سامانه نیز به کمتر از ۴ درصد رسیده است.

کلانترزاده با تأکید بر این که طی ۷ سال گذشته ۱۸ هزار خبر در سایت اطلاع رسانی شهرداری قم، منشتر شده است، اظهار داشت: در همین رابطه سعی شده است در سه سال گذشته به ۴ هزار مطلب و موضوع مرتبط با مطالبات شهروندان از شهرداری قم که در رسانه های رسمی و غیررسمی منتشر شده است، پاسخ رسمی داده شده‌است.

کلانترزاده بابیان این که قم بعد از شهر تهران دومین شهر در ایران است که دارای بلدیه در آن دوران بوده‌است، ادامه داد: این سند به اول فروردین ماه سال ۱۲۹۳ هجری شمسی باز می‌گردد که نشان از این می دهد که قم بعد از شهر تهران داری سند بوده است.

وی حوزه تولید رسانه ای را یکی دیگراز فعالیت این ادراه کل بیان کرده و اظهار داشت: در طی ۳ سال گذشته۶۰۰ عنوان برنامه رادیویی و رسانه ای، ۴۰۰ کلیپ ویدئویی با موضوعات عملکرد شهرداری در ۳ هزار دقیقه و ۴هزار طرح گرافیک از سوی این بخش اداره کل تولید شده است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط