۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

چطوری اینستاگرام را نصب کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،در این مطلب قصد داریم روش نصب اینستاگرام را در سه سیستم‌عامل اندروید، آی‌اواس (ios) و ویندوز بگوییم. فهرست محتوا چطور اینستاگرام را نصب کنیم؟ نصب اینستاگرام در اندروید نصب...

چطوری اینستاگرام را نصب کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،در این مطلب قصد داریم روش نصب اینستاگرام را در سه سیستم‌عامل اندروید، آی‌اواس (ios) و ویندوز بگوییم.

فهرست محتوا

چطور اینستاگرام را نصب کنیم؟

اولین نسخۀ اینستاگرام در ۶اکتبر۲۰۱۰ برای سیستم‌عامل آی‌اواس منتشر شد و به دلیل سهولت و لذت استفاده از آن، کاربران آن تا آخر سال ۲۰۱۰ به یک میلیون نفر رسیدند. باید توجه کرد که این تعداد کاربر، برای آن سال، عدد بزرگی بود. با همۀ این تفاسیر ببینیم که چطور اینستاگرام را می‌توان نصب کرد.

نصب اینستاگرام در اندروید

بعد از حدود دو سال، در آپریل ۲۰۱۲ اینستاگرام در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت و روز اول انتشار، بیشتر از یک میلیون نفر آن را نصب کردند. برای نصب این برنامه در اندروید می‌توان از برنامۀ گوگل‌پلی (Google Play Store) استفاده کرد.

معمولاً به‌طور پیش‌فرض روی تمام گوشی‌های اندرویدی، برنامۀ گوگل‌پلی نصب شده است؛ البته اگر زبان گوشی فارسی باشد، آن را با نام فروشگاه Play می‌توان پیدا کرد.

مراحل نصب اینستاگرام در اندروید از طریق گوگل‌پلی:

  1. برنامۀ گوگل‌پلی را در گوشی خود پیدا کرده و آن را باز کنید.
  2. در بالای صفحه روی قسمت جست‌وجو بزنید و عبارت Instagram را جست‌وجو کنید. در فهرست کلمات پیشنهادی آورده‌شده، روی کلمۀ Instagram کلیک کنید.
  3. در فهرست برنامه‌هایی که نشان می‌دهد، روی اینستاگرام بزنید.
  4. روی دکمۀ Install کلیک کنید.
  5. وقتی دانلود اینستاگرام تمام شد، روی دکمۀ Open بزنید.

وقتی تمام این مراحل را رفتید، نصب اینستاگرام در گوشی اندروید شما با موفقیت به اتمام می‌رسد.

نصب اینستاگرام در آی.او.اس

ساده‌ترین روش برای نصب اینستاگرام در آیفون، استفاده از اپ‌استور (App Store) است:

  1. برنامه اپ‌استور را در گوشی خود پیدا کرده و آن را باز کنید.
  2. روی آیکون ذره‌بین در پایین صفحه کلیک کنید.
  3. در بالای صفحه‌نمایش، روی قسمت جست‌وجو ضربه بزنید.
  4. کلمۀ Instagram را بنویسید.
  5. در فهرست ظاهرشده روی برنامۀ Instagram بزنید.
  6. دکمۀ GET را فشار دهید.
  7. بعد از دانلود و نصب اینستاگرام، روی دکمۀ Open بزنید تا برنامه باز شود.

با انجام این مراحل، دانلود و نصب اینستاگرام روی آیفون به‌راحتی انجام می‌شود.

نصب اینستاگرام روی ویندوز

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که تمام‌وقت پای لپ‌تاپ یا سیستم خانگی هستند و ترجیح می‌دهند از این طریق به تمام پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی مانند توییتر، کلاب هاوس، لینکدین، تلگرام، واتساپ و… دسترسی داشته باشند.

برای اینکه از اینستاگرام در ویندوز استفاده کنیم، دو راه وجود دارد:

۱) نصب برنامۀ اینستاگرام روی ویندوز

برای دانلود نسخۀ اینستاگرام برای ویندوز، باید به سراغ Microsoft Store رفت. البته این برنامه فقط در یک‌سری از نسخه‌های ویندوز ۱۰ قابل نصب است. از این لینک در قسمت
System Requirements می‌توانید منابع و سخت‌افزار موردنیاز برای نصب اینستاگرام در ویندوز را مشاهده کنید.

به ‌احتمال زیاد برای نصب این برنامه یا هر برنامۀ دیگر از طریق مایکروسافت‌استور نیاز به ویندوز اورجینال داشته دارید؛ ولی حتی اگر ویندوزتان هم اصل نبود، «سنگ مفتْ گنجشک مفت»؛ یعنی به امتحانش می‌ارزد که این روش را امتحان کنید. برای دسترسی به مایکروسافت‌استور احتمالاً به برنامۀ گذر از تحریم نیاز داشته باشید.

۲) استفاده از نسخۀ وب اینستاگرام

استفاده از خود سایت اینستاگرام یکی دیگر از روش‌های استفاده از آن است. برای استفاده از نسخۀ وب اینستاگرام تنها به یک مرورگر ساده مانند گوگل‌کروم یا فایرفاکس نیاز است. در نسخۀ وب اینستاگرام به بیشتر امکانات برنامۀ اینستاگرام دسترسی دارید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار