۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۵

چرا اردوی ترکیه پرسپولیس منتفی شد؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز، در حالی که از چند هفته پیش بحث اردوی خارجی پرسپولیس مطرح بود اما ظاهرا باید این موضوع را منتفی دانست. ابتدا قرار بود که پرسپولیس به یکی از کشور‌های امارات، کویت و عمان برود که...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از میدان نیوز، در حالی که از چند هفته پیش بحث اردوی خارجی پرسپولیس مطرح بود اما ظاهرا باید این موضوع را منتفی دانست. ابتدا قرار بود که پرسپولیس به یکی از کشور‌های امارات، کویت و عمان برود که البته هیچکدام انجام نشد. حضور کشور کویت به خاطر زمان پیشنهادی، عمان به خاطر نبود حریف تدارکاتی خوب و امارات هم به خاطر مخالفت شورای برون مرزی لغو شد.

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی پس از لغو اردوی امارات خواستار حضور در ترکیه و شهر آنتالیا بود اما به خاطر اینکه در شهر آنتالیا خبری از حریف تدارکاتی قدرتمند نبود پرسپولیسی‌ها حضور در این اردو را هم قبول نکردند تا پروژه اردوی خارجی پرسپولیس تا ۹۹ درصد لغو شود.

با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس روز گذشته برنامه باز‌های دوستانه خود را اعلام کرد به نظر می‌رسد ماجرای اردوی خارجی منتفی است و پرسپولیس با انجام ۳ دیدار دوستانه مقابل ستاره سرخ از تیم‌های تهرانی، مس کرمان و فولاد خوزستان آماده شروع مجدد لیگ و جدال هفته دوازدهم با استقلال در دربی تهران خواهد شد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار