۲۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۳

چرایی حذف مربی تیم ملی

بعد از انتخاب رحمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی برخی از کارنامه ناموفق او در مربیگری صحبت کردند. یکی از سایت های خبری در این باره نوشت: «رضایی ۴۸ ساله علاوه بر بیش از ۵۰ بازی ملی، سابقه کار در تیم‌هایی مثل رایکا بابل، برق نوین فارس، ذوب آ...

تیم ملی ایران

بعد از انتخاب رحمان رضایی به عنوان مربی تیم ملی برخی از کارنامه ناموفق او در مربیگری صحبت کردند.

یکی از سایت های خبری در این باره نوشت: «رضایی ۴۸ ساله علاوه بر بیش از ۵۰ بازی ملی، سابقه کار در تیم‌هایی مثل رایکا بابل، برق نوین فارس، ذوب آهن به عنوان سرمربی و همچنین در راه‌آهن و تراکتور به عنوان دستیار، دارد که اثرگذاری محسوسی در این تیم‌ها از او دیده نشد. مدافع اسبق و مربی فعلی تیم ملی که در دومین دوره حضور قلعه‌نویی در تراکتور با او همکاری می‌کرد، در آن زمان در تبریز دچار مشکلاتی غیرفوتبالی شد. در زمان سرمربیگری‌اش در ذوب‌آهن نیز یکی از بدترین نتایج تاریخ این باشگاه اصفهانی را در لیگ برتر ثبت کرد و اگر مدیران ذوب‌آهن تصمیم به تغییر وی در پایان نیم فصل نمی‌گرفتند، شاید در پایان فصل این تیم ریشه‌دار به دسته پایین تر سقوط می‌کرد. شاید یکی از دلایل بیکار ماندن رضایی پس از خداحافظی از ذوب آهن در ۲ فصل اخیر را هم بتوان به ناتوانی او در امور فنی مرتبط دانست زیرا افراد بسیاری از برخی ارتباطاتِ خاص لژیونر اسبق اطلاع دارند و عجیب است که رضایی با وجود چنین ارتباطاتی بیکار مانده است.»

با این حال به نظر می‌رسد دلیل اصلی کنار گذاشتن رحمان رضایی از هدایت تیم ملی پست‌هایی بود که او در صفحه شخصی‌اش در ماه های اخیر و در مواجه به برخی اتفاقات اجتماعی منتشر کرد. در غیر این صورت باید به این نکته مهم اشاره کرد، آندرانیک تیموریان که به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است، اصلا سابقه فنی ندارد.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار