۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰

چراغ سبز ستاره تراکتور به استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ایسنا، در تازه‌ترین اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور عنوان شد پورحمیدی دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، اما ظاهراً این بازیکن دوست دارد به استقلال بیاید. حسین پورحمیدی دروازه بان تی...

چراغ سبز ستاره تراکتور به استقلال

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر  و به نقل از ایسنا، در تازه‌ترین اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور عنوان شد پورحمیدی دو فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد، اما ظاهراً این بازیکن دوست دارد به استقلال بیاید.

حسین پورحمیدی دروازه بان تیم تراکتور پس از یک فصل حضور موفقیت آمیز در باشگاه آلومینیوم اراک حالا در اردوی تیم ملی حضور دارد تا پس از شروع دور جدید تمرینات باشگاه تراکتور کارش را با اعضای این تیم از سر بگیرد. در شرایطی که محمدرضا اخباری دروازه بان و کاپیتان تیم تراکتور قراردادش با این تیم به پایان رسیده مدیران باشگاه تبریزی به او پیشنهاد داده اند تا با رقمی قابل توجه قراردادش با تراکتور را تمدید کند، اما اخباری فعلاً پاسخی به این پیشنهاد نداده است.

هوشنگ نصیرزاده در تازه‌ترین اظهاراتش به خبرورزشی گفت: «پیشنهاد ما به اخباری قابل توجه بوده و وسوسه انگیز است، اما ممکن است او پیشنهاد باشگاه دیگری را بپذیرد؛ بنابراین ما فعلاً صبر می‌کنیم تا ببینیم نظر اخباری چیست، اما در این شرایط پورحمیدی را لازم داریم».

با این تفاسیر از کانال‌های هواداری تبریز به گوش می‌رسد که ظاهراً یکی از استقلالی‌های آذری زبان در این باره با پورحمیدی ارتباط برقرار کرده و نظر مثبت این دروازه‌بان برای بازگشت به استقلال را جویا شده است. خبر‌های درگوشی از حول و حوش مینی کمپ تیم ملی که پورحمیدی این روز‌ها آنجا مشغول تمرین زیر نظر امیر قلعه نویی است نیز حاکی از آن است که این دروازه بان دوست دارد در تهران و در تیم استقلال به فوتبالش ادامه بدهد. ظاهراً برخی از استقلالی‌های کادرفنی تیم ملی هم به او توصیه کرده‌اند در صورت امکان شرایطی برای خودش فراهم کند که به استقلال بیاید.

این دروازه بان خوزستانی که پیش از این هم طعم حضور در استقلال و یک فصل نشستن روی نیمکت این تیم را چشیده، همچنین بیش از یک فصل شاگرد مهدی رحمتی (دروازه بان اسبق استقلال) بوده چراغ سبزش را به این موضوع نشان داده، اما همه چیز در گرو تصمیم گیری محمدرضا اخباری و مدیران باشگاه تراکتور است. قطعاً در روز‌های آینده و با داغ شدن بیشتر بازار نقل و انتقالات تکلیف اخباری و پورحمیدی هم مشخص خواهد شد.

آنچه مسلم است مسئولان باشگاه استقلال تمایلی به ادامه همکاری با سید حسین حسینی ندارند یا اینکه در نظر دارند با حفظ این دروازه بان به عنوان گلر دوم یک دروازه بان مطمئن‌تر را برای حراست از دروازه استقلال به خدمت بگیرند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار