۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴

پیگیری ثبت نام نهضت ملی مسکن با کد ملی

نحوه پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی چگونه است و از کجا بفهمیم مسکن ملی قبول شدیم؟ مشاهده وضعیت ثبت‌نام مسکن ملی از طریق سامانه tem.mrud.ir امکان‌پذیر است و افراد داوطلب می‌توانند با ورود به این سامانه مراحل مشاهده و پیگیری مسکن ملی و انجام داده و برای دریافت نتیجه ثبت‌نام طرح ملی مسکن اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیگیری ثبت نام نهضت ملی مسکن با کد ملی از ساده ترین روش های استعلام نهضت ملی مسکن است که در اندیشه معاصر برایتان شرح داده ایم.

نهضت ملی مسکن

بانک‌ها برای نهضت ملی مسکن مشکل ایجاد کردند

ابتدا، آدرس سامانه ثبت نام مسکن ملی tem.mrud.ir را جست و جو کرده تا وارد صفحه اصلی سایت شوید. در مرحله بعد، بر روی قسمت ( مشاهده و پیگیری درخواست ها) کلیک نمایید. اکنون برای پیگیری ثبت نام مسکن ملی ۱۴۰۲​ با کد ملی، کافی است که کد ملی خود را در فیلد مربوطه وارد کنید تا رمز عبور به شماره همراه شما ارسال شود.

متقاضیان شرکت در طرح نهضت مسکن ملی می‌توانند مراحل پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی را از طریق سامانه tem.mrud.ir پیگیری کنند. سامانه مسکن ملی برای مشاهده وضعیت ثبت‌نام مسکن ملی ایجاد شده است و افراد شرکت کننده در طرح باید از طریق سامانه مذکور، پس از اعلام نتایج، وارد سایت مسکن ملی شوند.

در بخش مشاهده و پیگیری درخواست‌ها با وارد کردن کد ملی و دریافت نمودن رمز عبور، مراحل استعلام نتیجه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را انجام دهند. از آنجا که در رابطه با مشاهده و پیگیری مسکن ملی، بسیاری این سؤال را دارند که از کجا بفهمیم مسکن ملی قبول شدیم، در اندیشه معاصر در رابطه با نحوه پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

معرفی سامانه پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی

یکی از طرح‌هایی که دولت در سال‌های اخیر برای کنترل قیمت بازار مسکن ارائه کرده است، طرح اقدام ملی مسکن است که متقاضیان در صورت داشتن شرایط ثبت‌نام طرح مسکن ملی می‌توانند مراحل اسم‌نویسی در این طرح برای دریافت وام انجام داده و با اضافه کردن میزان سرمایه خود، مسکن مورد نیاز را دریافت نمایند.

با توجه به تمایل شرکت کنندگان برای پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی در سامانه mrud.ir، بخش مشاهده و پیگیری مسکن ملی، با عنوان مشاهده و پیگیری درخواست‌ها اضافه شده است و افرادی که در این طرح اسم‌نویسی کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به این قسمت، اقدام به پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی نمایند.

متقاضیانی که در طرح ثبت‌نام مسکن ملی شرکت کرده‌اند، باید در زمان تعیین شده مراحل استعلام و پیگیری نتیجه مسکن ملی را از طریق سامانه tem.mrud.ir انجام دهند. نتیجه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن تنها از طریق سامانه مذکور قابل پیگیری می‌باشد و هیچ سامانه دیگری برای مشاهده و پیگیری مسکن ملی وجود ندارد. از آنجا که بسیاری این سؤال را دارند که از کجا بفهمیم مسکن ملی قبول شدیم و خواهان پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی هستند، در ادامه به مراحل پیگیری ثبت‌نام در این طرح اشاره خواهیم کرد.

چگونگی پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی

همانگونه که اشاره شد، زمان دریافت نتایج از هرکدام از سامانه‌های دولتی از جمله سامانه پیگیری وام ودیعه مسکن با کد ملی، مدتی طول می‌کشد. در سامانه ثبت‌نام مسکن ملی نیز تا هنگامی که وزارت راه و شهرسازی شرایط افراد شرکت کننده در طرح را بررسی و نتیجه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را اعلام نماید، مدت زمانی طول می‌کشد.

برای اینکه افراد شرکت کننده در طرح ثبت نام مسکن ملی بتوانند مراحل مشاهده وضعیت ثبت‌نام مسکن ملی را انجام دهند، می‌توانند به بخش مشاهده و پیگیری درخواست‌ها در سامانه ثبت‌نام مسکن ملی به نشانی tem.mrud.ir وارد شوند و برای مشاهده و پیگیری مسکن ملی اقدام نمایند. برای پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی باید مطابق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا، وارد سامانه ثبت‌نام مسکن ملی به آدرس tem.mrud.ir شده تا بتوانید وارد صفحه اصلی سامانه شوید.
در گام بعد، قسمت “مشاهده و پیگیری درخواست‌ها” را انتخاب نمایید.
در مرحله بعد، جهت پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی​ با کد ملی، لازم است تا کد ملی خود را در کادرهای مربوطه درج کنید تا رمز عبوری به شماره همراه شما ارسال گردد.
پس از ثبت و وارد نمودن رمز عبور، وارد صفحه اصلی سامانه خواهید شد و ز این طریق می‌توانید نتیجه ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن را مشاهده کنید.

راهنمای پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی

در بخش قبل در ارتباط با نحوه مشاهده و پیگیری مسکن ملی توضیحاتی ارائه کردیم. طرح مسکن ملی جهت حمایت از قشر کم درآمد توسط دولت راه اندازی شده است و بسیاری از افراد مایل به مشاهده وضعیت مسکن ملی از طریق کد ملی هستند. در ادامه راهنمای تصویری پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی برای افرادی که این سؤال را دارند از کجا بفهمیم مسکن ملی قبول شدیم، ارائه شده است.

در گام اول در مرورگر خود سامانه ثبت‌نام مسکن ملی به آدرس tem.mrud.ir را جست و جو کنید و وارد صفحه اصلی سایت ثبت‌نام مسکن ملی شوید.
در مرحله بعد، برای پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی​، باید روی گزینه “مشاهده و پیگیری درخواست‌ها” را انتخاب نمایید.در صفحه پیش رو، در کادر تعیین شده، کد ملی خود را ثبت کنید و کلید سبز رنگ را جهت تأیید انتخاب کنید.

در پایان، رمز عبوری که به شماره تلفن همراه شما پیامک شده همراه با کد امنیتی که در تصویر مشاهده می‌کنید را در کادر مربوطه وارد نموده و قسمت ورود را انتخاب کنید. با طی کردن این مراحل، شرایط پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی برای شما امکان‌پذیر می‌باشد.

گام چهارم پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی

نحوه استعلام ثبت‌نام مسکن ملی

هنگام ثبت‌نام در طرح مسکن ملی، امکان ویرایش اطلاعات و درخواست نتیجه ثبت‌نام طرح اقدام مسکن ملی برای شرکت کنندگان در طرح فراهم است. افراد متقاضی می‌توانند با ورود به سایت مسکن ملی به نشانی tem.mrud.ir برای استعلام مسکن ملی اقدام نمایند.

به گزارش اندیشه معاصر، فرایند استعلام از طریق سامانه مذکور و انتخاب گزینه مشاهده و پیگیری درخواست خواهد بود. متقاضیان می‌توانند با ورود به سامانه tem.mrud.ir گزینه مربوط را انتخاب کرده و پس از وارد کردن کد ملی مراحل مشاهده و پیگیری وضعیت ثبت‌نام مسکن ملی را انجام دهند. اما چنانچه در فرایند مشاهده وضعیت ثبت‌نام مسکن ملی نتوانستید از طریق سامانه اقدام کنید، می‌توانید با شماره تلفن‌های ارائه شده که در بخش بعد اعلام خواهیم کرد، مراحل پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی را انجام دهید.

شماره تلفن پیگیری مسکن ملی

از اطلاعات لازم برای پیگیری ثبت‌نام مسکن ملی با کد ملی، دریافت رمز عبور و ارائه کد ملی شخص داوطلب می‌باشد تا بتوانند استعلام نتیجه خود را از طریق سامانه tem.mrud.ir دریافت کنند. اما اگر به هر دلیلی امکان پیگیری مسکن ملی با کد ملی برای شما وجود نداشته باشد یا با خطا مواجه شدید، می‌توانید از طریق شماره تماس‌های اعلام شده سامانه مسکن ملی، از نتیجه ثبت‌نام طرح ملی مسکن را مطلع شوید.

برای افرادی که می‌خواهند بدانند از کجا بفهمیم مسکن ملی قبول شدیم و نمی‌توانند از طریق سامانه پیگیری ثبت‌نام خود را انجام دهند، می‌توانند از طریق شماره‌های شماره‌های ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۰، ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۱، ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۲، ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۳ و ۰۲۱۸۸۶۴۶۳۹۴ اقدام کرده و پس از ارتباط با کارشناسان در ساعات اداری، جواب سؤالات خود را دریافت نمایند.

پایان/*

اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط