۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

پیکه-شکیرا: این داستان جنجالی تمام نمی‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  دو ماه پیش شکیرا به همراه دو فرزندش میلان و ساشا شهر بارسلون را ترک کرد تا برای شروع فصل جدیدی از زندگی‌اش، بعد از جدایی از جرارد پیکه، راهی شهر میامی در آمریکا شود. سفر شکیرا و دو پسرش به آمریک...

پیکه-شکیرا: این داستان جنجالی تمام نمی‌شود!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ،  دو ماه پیش شکیرا به همراه دو فرزندش میلان و ساشا شهر بارسلون را ترک کرد تا برای شروع فصل جدیدی از زندگی‌اش، بعد از جدایی از جرارد پیکه، راهی شهر میامی در آمریکا شود.

سفر شکیرا و دو پسرش به آمریکا بعد از آن انجام شد که او در دادگاه با همسر سابق خود توافقی امضا کرد که با شرایطی ویژه حق حضانت ساشا و میلان را به شکیرا سپرد.

در روزهای گذشته و در تعطیلات عید پاک جرارد پیکه راهی میامی شد تا چند روزی را با پسرانش سپری کند. تصاویری که از رابطه صمیمی پیکه با دو فرزندش منتشر شد به شدت مورد توجه قرار گرفت و او به عنوان پدری علاقه‌مند به فرزندانش ستایش شد.

امروز برخی رسانه‌ها در اسپانیا گزارش دادند که پیکه پس‌فردا بار دیگر به میامی سفر می‌کند تا تعطیلات تابستانی را در کنار دو پسرش سپری کند. پیکه به مدت دو هفته در کنار ساشا و میلان خواهد بود.

اما این خبر جنجالی شده چرا که نقض توافق‌نامه‌ای است که پیکه و شکیرا در دادگاه امضا کرده بودند. بر اساس این توافق‌نامه که باعث شد این زوج در نهایت بتوانند از هم جدا شوند حق حضانت فرزندان در اختیار مادر گذاشته شده اما پدر حق دارد در مدت زمان مشخصی به دیدار فرزندانش برود. مشکل اینجا است که در این توافق ذکر شده که در هر ماه ساشا و میلان باید دست‌کم ۶۶درصد از زمان را کنار مادرشان باشند.

به این ترتیب تعطیلات دو هفته‌ای پیکه و دو پسرش نقض این توافق خواهد بود چرا که باعث می‌شود ساشا و میلان نیمی از ماه را در کنار مادرشان نباشند. رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند بعید است به این علت کار پیکه و شکیرا دوباره به دادگاه کشیده شود و وکلای دو طرف می‌توانند درباره جزئیات با هم مذاکره و چانه‌زنی کنند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط