۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۵

پیغام مهم قلعه‌ نویی به کاپیتان استقلال/ خبری از سورپرایز نیست!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، امیر قلعه‌نویی در لیست خود برای اولین اردوی تیم ملی بعد از جام جهانی، ۴ گلر به تیم ملی دعوت کرد و بیرانوند، نیازمند، حسینی و پورحمیدی گلرهای منتخب قلعه‌نویی بودند. عدم دعوت از عابدزاده و اولین تجربه پور...

سیاه‌ بخت‌ترین تیم لیگ برتر با استقلال درگیر شد / بودجه 200 میلیاردی این تیم برای رسیدن به قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه، امیر قلعه‌نویی در لیست خود برای اولین اردوی تیم ملی بعد از جام جهانی، ۴ گلر به تیم ملی دعوت کرد و بیرانوند، نیازمند، حسینی و پورحمیدی گلرهای منتخب قلعه‌نویی بودند. عدم دعوت از عابدزاده و اولین تجربه پورحمیدی در تیم ملی از نکات جالب توجه این لیست بود.

آنطور که مشخص است قلعه‌نویی هم مثل مربیان قبلی تیم ملی علیرضا بیرانوند را به عنوان گلر اول تیمش معرفی خواهد کرد و انتخاب اصلی او برای پست دروازه بانی ستاره پرسپولیس خواهد بود. بیرانوند فصل فوق العاده ای را در تیمش سپری می کند و یکی از بهترین‌های لیگ تا پایان هفته بیست و سوم بوده است.

مطابق انتظار در این پست خبری از سورپرایز نبود و  بیرانوند در بازی دوستانه تیم ملی مقابل روسیه درون دروازه قرار گرفت. اینکه گلر شماره یک تیم ملی در بازی مقابل کنیا چه کسی خواهد بود، مشخص نیست.

با این حال قلعه‌نویی جلوتر از کاپیتان استقلال، بیرانوند را به عنوان گلر شماره یک تیمش انتخاب کرده و در بازی‌های حساس پیش رو هم علیرضا گلر اول تیم ملی خواهد بود. قلعه‌نویی با انتخاب بیرانوند پیغام تلخی به سید حسین حسینی داد و به نوعی به کاپیتان آبی‌ها اعلام کرد که تا زمانیکه بیرانوند فرم خوب خودش را حفظ کند، خبری از حضور در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد بود.

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار