۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱

پیش بینی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیش بینی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ بهمن را در ادامه بخوانید. طبق این اطلاعیه باراش باران در تهران که از شب گذشته آغاز شده است، تا دو نیمه شب فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ادامه دارد. و دمای هوا در شهر ...

پیش بینی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ بهمن

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، پیش بینی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ بهمن را در ادامه بخوانید. طبق این اطلاعیه باراش باران در تهران که از شب گذشته آغاز شده است، تا دو نیمه شب فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن ادامه دارد. و دمای هوا در شهر تهران طی امروز بین ۷ تا ۴ درجه سانتی گراد در نوسان خواهد بود.

از دیشب بارش شدید برف در پردیس و دماوند آغاز شده است و تا فردا چهارشنبه این بارش ادامه دارد. به همین دلیل مدارس در این دو شهر غیر حضوری شد.

شاهین فتحی – مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران – با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی کشور، از آماده باش امدادگران در پی احتمال سیل در تهران خبر داده است.

او  با بیان اینکه با توجه به هشدار هواشناسی، احتمال سیل در تهران وجود دارد که در این راستا، امدادگران این استان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند، گفت: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش اثرات مخرب، در صورت امکان، سفر نکنند. در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار