۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰

پیش بینی هوای امروز یکشنبه ۱۰ مهر/ بارش پراکنده در ارتفاعات پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکشنبه در برخی مناطق مازندران، گلستان و ارتقاعات واقع در شرق تهران،سمنان ابری و وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد ساعات بعد از ظهر در شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر...

پیش بینی هوای امروز یکشنبه ۱۰ مهر/ بارش پراکنده در ارتفاعات پایتخت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران، یکشنبه در برخی مناطق مازندران، گلستان و ارتقاعات واقع در شرق تهران،سمنان ابری و وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد ساعات بعد از ظهر در شمال هرمزگان و جنوب کرمان افزایش ابر گاهی رگبار ورعدوبرق و وزش باد شدید انتظار می‌رود همچنین در نوار شرقی کشور بویژه در منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با خیزش گردوخاک ادامه خواهد داشت دوشنبه در غالب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم می‌شود.

در نوار شمالی کشور افزایش نسبی دما و در نوار شرفی کاهش وزش باد پیش بینی می‌شود و ساعت بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات واقع در شمال هرمزگان جنوب کرمان و جنوب شرق فارس افزایش ابر و رگبار موقتی انتظار می‌رود سه شنبه و چهارشنبه جوی آرام و پایدار در کل کشور استقرار می‌یابد. پنجشنبه با تقود جریانات خنک شمالی به سواحل دریای خزر در شرق اردبیل، گیلان و غرب مازندران ایرانی و بارش باران همراه با کاهش نسبی دما آغاز می‌شود.

همچنین دریای خزر مواج  پیش بینی می‌شود.

اندیشه معاصر را در اینستاگرام دنبال کنید.

برای عضویت در کانال اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار