۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰

پیش بینی هواشناسی از رگبار باران و وزش باد در برخی از نقاط کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چهارشنبه در مناطقی از نوار غربی کشور دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی...

پیش بینی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ چهارشنبه در مناطقی از نوار غربی کشور دامنه‌های جنوبی البرز، مناطقی از مرکز شرق و شمال شرق همچنین در سواحل دریای خزر ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. در دامنه‌های جنوبی البرز و نوار شرقی کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید و خیزش گردوخاک رخ می‌دهد.

پنجشنبه ابرناکی و بارش نیمه غربی کاهش یافته و فقط در ارتفاعات البرز شرقی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی میشود. همچنین بعد از ظهر در شمال اردبیل و آذربایجان شرقی افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

جمعه در شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی اردبیل، گیلان و مازندران رگبار پراکنده رخ میدهد.

شنبه علاوه بر این مناطق در دامنه‌های جنوبی البرز واقع در زنجان قزوین البرز و تهران نیز ابرناکی رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

یکشنبه همراه با ورود سامانه بارشی به نوار شمالی کشور در مناطقی از شمال غرب کشور سواحل شمالی خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی و همچنین در دامنه‌های جنوبی البرز بارش پیش بینی میشود.

طی روز‌های پنجشنبه و جمعه در نوار شمالی کشور بجز شمال شرق روند افزایش نسبی دما و طی روز‌های شنبه و یکشنبه کاهش نسبی دما پیش بینی شود در حالیکه در شمال شرق کشور طی روز‌های جمعه و شنبه روند افزایش دما و یکشنبه روند کاهش نسبی دما حاکم میشود. در ضمن امروز سواحل شرقی دریای خزر و شرق خلیج فارس مواج است

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار