۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷

پیش بینی هواشناسی از روند آلودگی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با ورود سامانه بارشی به کشور از امروز در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد جنوب استان‌های لرستان، ایلام، اصفهان یزد، خراسان جنوبی و نیمه شمالی...

پیش بینی هواشناسی از روند آلودگی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با ورود سامانه بارشی به کشور از امروز در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان کرمان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد جنوب استان‌های لرستان، ایلام، اصفهان یزد، خراسان جنوبی و نیمه شمالی سیستان و بلوچستان بارش برف و باران در برخی نقاط رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

همچنین در جزایر واقع در خلیج فارس نیز بارندگی و رعد و برق و وزش باد شدید رخ خواهد داد. چهارشنبه در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان یزد سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارش برف و باران رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق رخ خواهد داد.

همچنین برای شنبه جوی آرام در کشور خواهیم داشت. خلیج فارس هم از ظهر امروز تا پنجشنبه مواج است. تا روز پنجشنبه تداوم آلودگی هوا را در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت را خواهیم داشت.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار