۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۶

پیش بینی هواشناسی از افزایش دمای بین ۸ تا ۱۲ درجه‌ای در برخی از نقاط کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی، و دوشنبه در برخی منا...

پیش بینی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی یکشنبه در برخی مناطق شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز غربی، و دوشنبه در برخی مناطق شمال غرب و برخی مناطق استان‌های زنجان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

سه شنبه با ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور در مناطقی از شمال غرب، غرب، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی غرب سواحل دریای خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و استان‌های ساحلی دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات البرز افزایش ابر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

یکشنبه در شمال غرب و غرب دوشنبه در غرب بخش‌هایی از شمال غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز سه شنبه در غرب جنوب غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور و چهارشنبه در استان‌های واقع در دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بخش‌هایی از مرکز خراسان جنوبی و شرق سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می‌شود.

گفتنی است در سه روز آینده در شمال شرق و شرق کشور دما بین ۸ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد از بعد از ظهر دوشنبه تا بعد از ظهر سه شنبه دریای خزر و از بعد از ظهر دوشنبه تا صبح چهارشنبه شمال خلیج فارس مواج خواهد بود.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار