۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

پیش‌بینی جذاب مفسر عربستانی؛ بهترین بازیکن سال آسیا از استقلال است

مهدی قایدی از جمله نفراتی تلقی می‌شود که استقلال برای موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی امید فراوانی به او معطوف کرده است. خبرورزشی – مهدی قایدی از جمله نفراتی تلقی می‌شود که استقلال برای موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی امید فراوانی ب...

پیش‌بینی جذاب مفسر عربستانی؛ بهترین بازیکن سال آسیا از استقلال است

مهدی قایدی از جمله نفراتی تلقی می‌شود که استقلال برای موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی امید فراوانی به او معطوف کرده است.

پیش‌بینی جذاب مفسر عربستانی؛ بهترین بازیکن سال آسیا از استقلال است

خبرورزشی – مهدی قایدی از جمله نفراتی تلقی می‌شود که استقلال برای موفقیت در عرصه رقابت‌های آسیایی امید فراوانی به او معطوف کرده است. البته درخشش در این مسابقات برای مهاجم جوان استقلال نیز فوق‌العاده مهم و مؤثر خواهد بود چون می‌تواند جایگاهش در تیم ملی را بهتر کرده و زمینه برای جذب پیشنهادات خارجی را نیز فراهم کند.

در همین خصوص مفسر شبکه ورزش عربستان سه‌شنبه شب در جریان تفسیر رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تمجید از مهدی قایدی گفت: «اگر این بازیکن جوان همچنان به درخشش خود ادامه داده و بتواند همراه با استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند، قطعاً شانس آنکه عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال ۲۰۲۱ را به خود اختصاص بدهد نیز دارد چون با درخشیدن او، شانس موفقیت استقلال در عرصه رقابت‌های آسیایی حتماً به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا خواهد کرد و این مسئله از نگاه عوامل کنفدراسیون دور نخواهد ماند.»

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار