۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۶

پیش بینی بورس فردا ۲۷ دی ۱۴۰۱ / رشد بازار ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۶ دی در سطح یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد ایستاد که نسبت به روز شنبه ۳۶ هزار و ۹۶۰ واحد رشد داشته است؛ بازدهی این شاخص مثبت ۲.۲۵ درصد بوده است. شاخص ک...

سامانه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز دوشنبه ۲۶ دی در سطح یک میلیون و ۶۸۰ هزار و ۶۷۵ واحد ایستاد که نسبت به روز شنبه ۳۶ هزار و ۹۶۰ واحد رشد داشته است؛ بازدهی این شاخص مثبت ۲.۲۵ درصد بوده است.

شاخص کل هم‌وزن نیز در پایان معاملات امروز، ۱۵ هزار و ۴۲۶ واحد نسبت به روز شنبه بالا آمد و در رقم ۵۲۰ هزار و ۳۳۲ واحد ایستاد. بازدهی این شاخص نیز مثبت ۳.۰۶ درصد بوده است. شاخص کل فرابورس هم سبزپوش شد و ۴۳۱ واحد صعود کرد و به رقم ۲۱ هزار و ۳۷۶ واحد رسید.

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۲۳۵ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۲۱۹ هزار و ۶۸۵ میلیارد تومان بود که ۹۳ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد سهام نیز با افزایش ۳۴ درصدی به نسبت روز گذشته به رقم ۹ هزار و ۹۸۲ میلیارد تومان رسید. سهم این معاملات از کل معاملات بورس ۴ درصد بوده است.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه

پس از صعود قدرتمندی که در روز جاری تجربه کردیم، شاخص کل بورس توانست بالاخره به بالای سقف کانال صعودی خود که از آذر ماه سال ۱۳۹۹ تاکنون موفق به شکست آن نشده بود، برسد. البته این شکست هنوز تایید نشده است و برای تاییدیه نیاز به یک کندل صعودی دیگر در معاملات فرداست که به احتمال زیاد به دلیل شرایط مناسبی که وجود دارد، رخ خواهد داد.

بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که بورس فردا حال و روز سبزرنگی را از خود به نمایش بگذارد و شاهد افزایش دوباره نماگر‌های اصلی بازار باشیم، اما به دلایل ذکر شده، هنوز بهانه‌هایی برای افزایش عرضه وجود دارد و جمیع موارد از یک بازار متعادل به سمت مثبت خبر می‌دهد که این روند صعودی در گروه‌های کوچک خود را بهتر به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط