۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳

پیش‌بینی بورس در هفته آینده( ۵ الی ۹ تیر ماه ۱۴۰۰)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با توجه به روند صعودی بورس در هفته‌ای که گذشت، انتظار می‌رود که هفته پیش‌رو شروع سبزی داشته باشد و به طور کلی شاهد بازار متعادلی باشیم. افزایش چشمگیر ارزش معاملات در آخرین روز کاری هفته، ورود پول ...

پیش‌بینی بورس در هفته آینده( ۵ الی ۹ تیر ماه ۱۴۰۰)

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، با توجه به روند صعودی بورس در هفته‌ای که گذشت، انتظار می‌رود که هفته پیش‌رو شروع سبزی داشته باشد و به طور کلی شاهد بازار متعادلی باشیم.

افزایش چشمگیر ارزش معاملات در آخرین روز کاری هفته، ورود پول حقیقی، کاهش صف‌های فروش و افزایش چند برابری ارزش صف‌های خرید احتمال ایجاد یک روند مثبت در هفته آینده را بالا می‌برد.

از نکات مهم هفته‌ای که گذشت وجود خریدار و افزایش تقاضا، علی‌رغم حجم عرضه‌‌ بالا بود، به طوری که تقاضای موجود این میزان عرضه را پوشش ‌داد و مانع از ایجاد مجدد رنج منفی در بازار شد.

با توجه به افزایش تقاضا در گروه‌های کامودیتی محور مانند گروه فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در آخر هفته و همچنین افزایش جزیی قیمت دلار، انتظار می‌رود در روزهای ابتدایی هفته آینده شاهد معاملات خوبی در این صنایع باشیم

انتظار می‌رود در هفته آینده با توجه به مقاومت‌های تکنیکالی بر سر مسیر شاخص کل در محدوده ۱.۲۱۳ تا ۱.۲۳۰ میلیون واحدی و نزدیکی اندیکاتور RSI به عدد ۷۰ که خود مقاومت مهمی به شمار می‌آید که ممکن است باعث عکس‌العمل و عقب‌نشینی شاخص کل شود.

در صورت تحقق این سناریو، در روز یکشنبه و دوشنبه حجم عرضه‌ها افزایش یابد اما با توجه به موج جدید ایجاد شده احتمالا قسمت بالایی از این فشار فروش مهار خواهد شد.

 

مطالب مرتبط