۰۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۷

پیشگویی رییس اتحادیه طلا از قیمت‌ها/ اگر برجام احیا شود، قیمت طلا و سکه چقدر می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نادر بذرافشان می‌گوید: خبرهای مثبت یا منفی سیاسی و اقتصادی بالاخره در زمان‌های خود بازارهای طلا و سکه و ارز را تحت‌تاثیر قرار داده، اما هم‌اکنون شرایط مطلوب است و خبرهای سیاسی و اقتصادی مثبت است....

قیمت طلا ۱۰ اذر ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، نادر بذرافشان می‌گوید: خبرهای مثبت یا منفی سیاسی و اقتصادی بالاخره در زمان‌های خود بازارهای طلا و سکه و ارز را تحت‌تاثیر قرار داده، اما هم‌اکنون شرایط مطلوب است و خبرهای سیاسی و اقتصادی مثبت است.

خبرآنلاین نوشت: بذرافشان می‌افزاید: باید به زمان و مقطع اعلام خبرها توجه کرد. فعلا با این خبرها، به اعتقاد من تغییری در قیمت‌ها نمی‌بینیم؛ مگر اتفاق یا خبر خاصی اتفاق بیفتد.

وی عنوان می‌کند: به اعتقاد ما در روزهای آینده افزایش قیمتی در بازار نداریم و کاهش قیمت‌ها نیز در حدود یک تا ۳ درصد خواهد بود.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

محمدرضا کیانفر

۱۸ خرداد ۱۴۰۲


. مهدی افروزمنش دبیر تحریریه روزنامه هم‌میهن نوشت: مگر نگفتید تحریمها بی‌اثرشده پس کو نتیجه‌اش تورم کم شده یا اشتغال بیشتر شده؟ آقای افروزمنش، انسان باید بینهایت ضعیف‌العقل باشد که گفته را حقیقت پندارد زیرا اگر گفته باد هوا نمی‌بود در همان یازده سال حیات آیت‌الله خمینی که دلفریب‌ترین لفاظی‌ها را که به عقل جن نمی‌رسید در پاریس کرد مملکت از بهشت برین بهتر می‌شد. زمین ساده لوحان زود رنگ همنشین گیرد، که دارد گل ز شبنم یاد رسم بیوفایی را. خزان بی‌مروت کرد بیدادی درین گلشن، که برگ عیش می‌دانند مردم بینوایی را. سرور گرامی، تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم: 1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی. 2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی. با تشکر از توجه شما.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار