۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۳

پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام به منظور تسهیل حال وام گیرندگان بانک رسالت می باشد. بانک رسالت با توجه به اینکه وام های قرض الحسنه به مشتیانش می دهد از محبوبیت بسیار زیادی بین مردم برخوردار ...

بانک رسالت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام به منظور تسهیل حال وام گیرندگان بانک رسالت می باشد. بانک رسالت با توجه به اینکه وام های قرض الحسنه به مشتیانش می دهد از محبوبیت بسیار زیادی بین مردم برخوردار است و شرایط ویژه و خاص و در عین حال راحت ضامنین آن به یکی از وام دهندگان مورد اقبال مردم تبدیل شده است. از اینرو راهنمای پیشخوان مجازی بانک رسالت تسهیلات وام در ادامه خبر اندیشه معاصر خدمتتان ارائه می شود.

پیشخوان مجازی بانک رسالت، اولین بانک بدون شعبه در حال فعالیت می باشد، که مشتریان می توانند به صورت آنلاین اقدام به پیگیری امور اصلی و اساسی، مانند ؛ افتتاح حساب، ثبت درخواست وام، دریافت اعتبار سنجی، اخذ صورت حساب و … نمایند.

با در نظر گرفتن گزارش هایی که توسط کارشناسان مجموعه وکیل کمک جمع آوری، شده متوجه شده ایم، اغلب کاربران ما از، نحوه دریافت وام، افتتاح حساب، نصب همراه بانک رسالت، بازیابی رمز عبور، نحوه ورود به پیشخوان بانک رسالت، پیگیری اعتبار سنجی هیچ اطلاعی ندارند، به همین خاطر تلاش کرده ایم تا با نگارش این مطلب، پاسخ مناسبی به تمامی سوال ها در این خصوص ارائه داده باشیم.

در صورتی که بعد از خواندن این مقاله، سوالی در خصوص پیشخوان مجازی بانک رسالت داشتید، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته، تا کارشناسان سامانه ها به تمامی سوالات شما در این خصوص پاسخ دهند.

 

فیلم| راهنمای درخواست تسهیلات غیرحضوری

ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت

۱_ برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت، باید وارد آدرس pishkhan.rqbank.ir شوید.

۲_ اطلاعات خواسته شده در فیلدهای مربوطه وارد نمایید.

۳_ در صورتی که اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کرده باشید، وارد صفحه ای به شکل زیر می شوید.

۴_ حال می توانید با توجه به نیاز خود، خدمات مورد نظرتان را پیگیری نمایید.

دریافت وام بانک رسالت

بانک رسالت، امکان نام نویسی حضوری در خصوص دریافت تسهیلات ندارد، و متقاضیان می توانند به صورت غیر حضوری درخواست خود را ثبت نمایید، به همین منظور، در صورتی که قصد دریافت وام بانک رسالت را دارید، ابتدا باید اقدام به افتتاح حساب قرض الحسنه در این بانک نمایید. (در ادامه نحوه ثبت درخواست افتتاح حساب را برایتان شرح داده ایم)

بعد از افتتاح حساب، باید اعتبار سنجی خود از سامانه مرات دریافت کرده و اسکن مدارک ضروری را بارگذاری نمایید.

حال، وارد پیشخوان مجازی بانک فرض الحسنه رسالت شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت نمایید. در صورتی که از نحوه ثبت درخواست اطلاعی ندارید، می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته تا کارشناس مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده و یا حتی در صورت لزوم، خودشان درخواست تسهیلات را برای شما ثبت نمایند.

افتتاح حساب بانک رسالت

برای افتتاح حساب بانک رسالت، باید از گوشی موبایل خود استفاده کرده و یا صفحه نمایشگر سیستم را بر روی حالت موبایل قرار داده و مراحل زیر را طی نمایید؛

۱_ وارد وب سایت rqbank.ir شوید.

 

۲_ گزینه “عضویت و افتتاح حساب” را انتخاب نمایید.

۳_ در صفحه جدید نیز بر روی دکمه “تقاضای عضویت و افتتاح حساب” کلیک کنید.

۴_ جهت افتتاح حساب در بانک رسالت، باید ابتدا درخواست عضویت خود در کانون همیاری اجتماعی را ثبت نمایید. حال گزینه “عضویت در کانون همیاری اجتماعی” انتخاب نمایید.

۵_ در این صفحه با ۲ گزینه رو به رو می شوید، در صورتی که اتباع نیستید، باید گزینه “درخواست عضویت در کانون همیاری اجتماعی” را برگزینید.

۶_ در صفحه جدید تمامی مدارکی را که نیاز دارید، نمایش داده می شود، پس از آماده سازی موارد گفته شده، گزینه “شروع ثبت نام” برای شما فعال می شود.

۷_ پس از انتخاب کارت ملی هوشمند و مطالعه و پذیرش قوانین، شماره تلفن همراه و کد امنیتی را در فیلدهای مربوطه وارد نمایید.

۸_ بعد از دریافت کد، مراحل ثبت نام شما آغاز می شود و در اولین مرحله باید تمامی اطلاعات هویتی خود را با دقت وارد نمایید.

۹_ پس از درج اطلاعات و شماره تلفن همراه، کد اعتبار سنجی برای شما ارسال می شود و به شما ۲ دقیقه زمان داده می شود، تا کد ارسال شده را وارد نمایید.

۱۰_ پس از ثبت نام نیز، یک پیام حاوی موفقیت در ثبت نام برای شما ارسال خواهد شد.

۱۱_ بعد از آن، وارد مرحله تکمیل فرایند ثبت نام شده و باید مشخصات فردی خود را وارد نمایید.

۱۲_ حال آدرس محل زندگی خود را جهت، مراجعه همیار برای انجام احراز هویت درب منزل را وارد نمایید. (در صورتی که شاغل هستید، آدرس و تلفن محل کار خود را نیز در فیلدهای مربوطه درج نمایید)

۱۳_ شما می توانید کانون همیاری اجتماعی مورد نظرتان را انتخاب و یا در صورتی که مرکز خاصی را در نظر دارید، می توانید نام و یا کد آن را وارد نمایید.

۱۴_ در این مرحله، تاریخ پیشنهادی خود را جهت مراجعه همیار مشخص و بعد از رفتن به مرحله بعدی، اطلاعات معرف خود را وارد نمایید. (درج مشخصات معرف اختیاری می باشد)

۱۵_ حال باید اسکن مدارک خود را بارگذاری نمایید.

۱۶_ پس از بارگذاری فایل مدارک، باید یک ویدیو از خودتان گرفته و جمله “میهمانی های فراوان از ارزش آدمی می کاهد،مگر دیدار پدر و مادر” را بگویید.

۱۷_ عکس سلفی از خود گرفته و در جایگاه مخصوص، بارگذاری نمایید.

۱۸_ عکس امضای خود را بارگذاری نمایید.

۱۹_ بعد از اتمام مراحل فوق، باید هزینه خدمات عضویت را پرداخت نمایید.

حال لینک ورود به سایت بانک قرض الحسنه رسالت جهت افتتاح حساب به شما نمایش داده می شود.

۲۰_ وارد وب سایت بانک رسالت شده و پس از مطالعه قوانین و شرایط، و فرم مشخصالت، در خواست افتتاح حساب شما ثبت می شود.

نحوه اعتبار سنجی در سامانه مرات

۱_برای اعتبار سنجی در سامانه مرات، وارد وب سایت، imerat.ir شوید.

۲_ در صورتی که تا به حال در این سامانه ثبت نام نکرده اید، گزینه ثبت نام و در غیر این صورت گزینه “ورود به مرات” را انتخاب نمایید.

۳_ وارد قسمت “ثبت درخواست اعتبار سنجی” شوید.

بعد از ثبت اطلاعات و مطالعه متن، درخواست خود را ثبت نمایید و منتظر نتیجه آن باشید.

نحوه پیگیری وضعیت پرونده در سامانه مرآت بانک رسالت

روند پیگیری وضعیت پرونده در سامانه مرات، کمی زمان بر بوده و حدودا یک هفته طول خواهد کشید، و پس از اتمام بررسی وضعیت پرونده شخص، برای متقاضیان پیامکی ارسال خواهد شد.

بعد از دریافت پیام، به وب سایت، imerat.ir مراجعه و در قسمت وضعیت پرونده، بر روی گزینه “نتیجه اعتبار سنجی” کلیک نمایید.

همچنین می توانید برای اطلاع از نحوه نتیجه اعتبار سنجی، مطلب، اعتبار سنجی سامانه مرات را مطالعه نمایید.

دانلود و نصب همراه بانک رسالت برای اندروید و آیفون

فراموش نکنید، برای فعالسازی همراه بانک رسالت در قدم اول باید به پیشخوان مجازی بانک رسالت مراجعه و نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایید.

پس از آن، همراه بانک رسالت را نصب نمایید، برای دریافت فایل نصبی این اپلیکیشن می توانید با مجموعه وکیل کمک تماس گرفته، تا کارشناسان ما فایل مذکور را برای شما ارسال نمایند.

حال می توانید وارد برنامه فوق شده، و نام کاربری و رمز عبور دریافت شده را در فیلد های مربوطه درج و گزینه “ورود” را انتخاب، و به سادگی از تمامی خدمات بهره مند شوید.

بازیابی رمز همراه بانک رسالت

با در نظر گرفتن این موضوع که بازیابی رمز همراه بانک رسالت، بسیار حساس و چالش بر انگیز می باشد، در خصوص دریافت مجدد این کد، می توانید با کارشناسان مچموعه وکیل کمک تماس بگیرید.

راهنمای پیشخوان مجازی بانک رسالت

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت، با منویی از خدمات غیر حضوری رو به رو خواهید شد، که قصد داریم در ادامه مهم ترین آن را بیان و به اختصار توضییح دهیم؛

خدمات سپرده :

بخش سپرده، پیشخوان مجازی، اقداماتی از قبیل معرفی نماینده، لغو نمایندگی، دریافت گواهی تمکن مالی، صدور صورت حساب به فارسی و لاتین، اصلاح اطلاعات و ارسال از طریق پیامک را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

بخش انتقال وجه :

در صورتی که شما از همراه بانک رسالت استفاده می کنید، تنها می توانید روزانه مبلغی کم تر از یک میلیارد ریال را جا به جا نمایید، اما بخش انتقال وجه در این پیشخوان، امکان انتقال وجه های بالای یک میلیارد ریال را برای کاربران خود فراهم ساخته است.

خدمات کارت :

یکی از کاربردی ترین، بخش های این پیشخوان، ثبت درخواست صدور کارت بوده، یعنی بدون مراجعه حضوری به یکی از شعب بانک رسالت، می توانید در خواست خود را ثبت نمایید.

همچنین در صورتی که قصد مسدود و یا رفع مسدودی کارت بانکی خود را دارید، به سادگی این موضوع را پیگیری نمایید.

بخش تسهیلات :

با مراجعه به این بخش می توانید، تسهیلات مختلفی را مشاهده و بررسی نمایید، همچنین اگر قصد دریافت وام را دارید، باید درخواست خود را در این قسمت ثبت و ارائه دهید.

خدمات چک :

بخش خدمات چک برای کاربرانی مناسب می باشد که تمامی معاملات خود را با این سند انجام می دهند. شما می توانید از این طریق اقدام به دریافت دسته چک جدید و یا تمدید ان نمایید. امکان رفع سوء اثر چک نیز امکان پذیر است.

بانکداری مدرن :

این بخش امکان فعال سازی و غیر فعالسازی خدمات گوناگونی مانند، تلفن بانک، اینترنت بانک و همراه بانک را در اختیارتان قرار می دهد.

سهام عدالت :

خوشبختانه این سامانه، امکان فروش سهام عدالت را برای مشتریان خود فراهم اورده است.

مشاهده اطلاعات فردی :

امکان وارد کردن اطلاعات شخصی و شماره همراه در این بخش برای کاربران وجود دارد.

سایر درخواست های من :

این بخش شامل مشاهده لیست کارت های جازی و گزارش درخواست های من می باشد.

دریافت نام کاربری و رمز عبور پیشخوان مجازی بانک رسالت

برای ورود به پیشخوان مجازی رسالت، نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارید، برای دریافت این اطلاعات، باید ابتدا مراحل ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل نمایید.

جهت ثبت نام در این پیشخوان، می توانید با مجموعه ما تماس گرفته تا کارشناس مربوطه، اقدام به نام نویسی شما در نماید، و نام کاربری و رمز عبور را برای شما ارسال نماید.

فیلم| پیشخوان مجازی رسالت برای برآورد تسهیلات و معرفی وام

 

رفع مشکل ورود به سامانه بانک رسالت تسهیلات

۱_ در ساعات پایان روز به دلیل عدم پاسخگویی این پیشخوان و یا انجام آپدیت های ضروری ممکن است، سایت مذکور بالا نیاید.

۲_ برای وارد کردن اطلاعات خواسته شده هنگام ورود، باید کیبورد خود را انگلیسی نمایید.

۳_ در صورتی که قصد استفاده از تمامی خدمات تسهیلات این پیشخوان را دارید، ممکن است مجبور باشید چندین بار اطلاعات ضروری را وارد نمایید. (اطلاعاتی مانند کد شناسه، موبایل، رمز عبور و رمز یک بار مصرف)

۴_ تنها ادرس پیشخوان مجازی بانک رسالت، pishkhan.rqbank.ir می باشد.

۵_ برای ورود به پیشخوان بانک رسالت باید فیلتر شکن خود را خاموس نمایید.

۶_ با تمامی دستگاه های هوشمند مانند موبایل، لپتاپ و کامپویتر می توانید به این سامانه دسترسی داشته باششید.

۷_ در حفظ و نگهداری، کد یک با مصرف ۶ رقمی که هنگام ورود دریافت می کنید، کوشا باشید.

سوالات کاربران در خصوص پیشخوان مجازی بانک رسالت

۱_ چگونه می توانم وارد پیشخوان بانک قرض الحسنه رسالت شوم ؟

  • باید وارد آدرس، rqbanj.ir شوید.

۲_ بانک رسالت، به صورت مجازی چه خدماتی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است ؟

  • خدماتی نظیر؛ سپرده، تسهیلات، کارت بانکی، چک، انتقال وجه و … .

۳_ آیا برای استفاده از خدمات پیشخوان مجازی بانک رسالت، حتما باید در مرکز مذکور حساب داشته باشیم ؟

  • بله.

۴_ آیا امکان دریافت تمکن مالی، از طریق پیشخوان رسالت وجود دارد ؟

  • بله. به این منظور، باید در بخش “سپرده” لینک “درخواست گواهی تمکن مالی” را انتخاب و پس از تکمیل اطلاعاتتان، درخواست خود را ثبت نمایید.

۵_ شماره سپرده را جهت درخواست صورت حساب، به چه صورت باید وارد نماییم ؟

  • شماره سپرده از ۳ قسمت تشکیل شده که هر بخش توسط نقطه از دیگری جدا شده است.

۶_ مسدود شدن سپرده در این پیشخوان، شامل چه مواردی می شود ؟

  • مسدود شدن برداشت، مسدود شدن واریز، مسدودی واریز و برداشت و بخشی از مبلغ.

۷_ آیا امکان مسدود کردن حساب شخص دیگری از طریق این پیشخوان ممکن است ؟

  • خیر. مشتریان این بانک تنها می توانند حساب خود را مسدود نمایند.

سخن نهایی

درگاه اینترنتی بانک رسالت، بسیاری از خدمات بانکی مهمی را به صورت اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار داده، در نتیجه افرادی که قبلا نسب به عضویت در این بانک اقدام کرده اند، حال می توانند با ورود به این پیشخوان مجازی، بسیاری از امور بانکی مانند؛ افتتاح حساب، درخواست دریافت تسهیلات، پیگیری وضعیت اعتبار سنجی و … را به صورت اینترنتی و غیر حضوری پیگیری نمایند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

6 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

حمید

۱۳ خرداد ۱۴۰۲


دربانک رسالت اگر 10سال پیش وام گرفته اید وتسویه حساب کردید ولی بعلتی در پرداخت اقساط دچار مشکل شده اید جزء گروه بدحساب ووامی به شما تعلق نمیگیرد

ج.ا

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


همه شرایط وام رو داشتم و قبلا هم از رسالت وام گرفته بودم ولی چرا قانون جدید در اوردید. چرا سربازی رفتن رو برای اخذ وام قانون کردید حالا من نمیتونم وام بگیرم . چرا برای خانم ها قانون نزاشتید. از اون اول بولد میکردید شرایط وام اول خدمت سربازیه تا ما تکلیفمون رو میدونستیم. شل کن سفت کن راه انداختید. پس قانون گرفتن گواهینامه ماشین و موتور هم منوط کنید به سربازی رفتن

فریدون

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


همش دروغه بنده مدت یک ساله حساب باز کردم خبری ازوام نیست فقط تبلیغ

فریدون

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


دست کردید توجیب مردم

قانون مرآت خیلی بدردنخوره

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


نظر

م.م

۱۴ خرداد ۱۴۰۲


در خصوص پیشگاه مجازی بانک رسالت. من یکی از مشتریان بانک‌رسالت هستم. و تاکنون چند تا وام از این بانک‌گرفتم. خیلی خیلی خوب بود و برکت داشت. تمام کارها از طریق گوشی انجام‌می شه. و حتی سفته هم الکترونیکی است. از مسئولین بانک‌رسالت سپاسگزارم.

نظرات بسته شده است

آخرین اخبار