۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۵

پیش‌بینی هواشناسی از رگبار و وزش باد شدید در برخی نقاط کشور

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، پاره‌ای ازمناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین، ...

پیش بینی هوا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ امروز در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، پاره‌ای ازمناطق مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های تهران، البرز و قزوین، سواحل غربی و مرکزی خزر، بخش هایی از استان‌های یزد، کرمان و شمال فارس رگبار و رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در مناطق مستعد گردوخاک و احتمال بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است امروز بعد از ظهر وقوع تند باد لحظه‌ای برای استان‌های تهران، البرز و قم دور از انتظار نیست.

شنبه در استان های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، سواحل شرقی دریای خزر وارتفاعات البرز مرکزی این وضعیت ادامه خواهد داشت. یکشنبه در ارتفاعات شمال غرب و ارتفاعات جنوب شرق بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

طی روزهای شنبه و سه شنبه در شمال غرب رگبار پراکنده و در ارتفاعات جنوب شرق بارش خفیف و احتمال وقوع رعد وبرق پیش بینی می‌شود. امروز در استان‌های شرق کشور باد و گردوخاک پیش بینی می‌شود. امروز شرق دریای عمان و روز شنبه دریای عمان، تنگه هرمز و شرق خلیج فارس مواج است.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط

آخرین اخبار