۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور که در پی عروج ملکوتی و شهادت گونه سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی(ره) صادر شد ب...

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران در پی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور که در پی عروج ملکوتی و شهادت گونه سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی(ره) صادر شد به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج ملکوتی و شهادت گونه جانباز شهید سردار فداکار و سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار سید محمد حسین زاده حجازی (ره) جانشین فرمانده نیروی قدس موجب تأثر و تالم گردید.

بی تردید نام و یاد او که عمر با برکت خود را در دفاع از اسلام و قرآن، حمایت از مظلومان و محرومان و مبارزه با استکبار و صهیونیسم صرف کرد در کنار نام سردار شهید و بزرگوار، محبوب دلها حاج قاسم سلیمانی بر تارک جهان اسلام خواهد درخشید. مجاهدی خستگی ناپذیر، مخلص، مؤمن و ولایتمدار به هم‌رزمان خویش پیوست.

حوزه های علمیه خواهران عروج شهادت گونه‌ی آن مجاهد فی سبیل الله را به محضر ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای مدظله العالی، ملت شریف ایران، مجاهدان جبهه مقاومت و خانواده‌ی گرامی و بازماندگان تسلیت عرض نموده، غفران و رحمت واسعه الهی و حشر با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام را برای آن شهید والامقام از خداوند متعال خواستار است.

عبد الکریم بهجت پور

مدیر حوزه های علمیه خواهران

۱۴۰۰/۱/۳۰

برچسب‌ها

  • عبد الکریم بهجت پور
  • پیام تسلیت
  • سردار حجازی
  • حوزه های علمیه خواهران
  • خبرگزاری حوزه

حوز نیوز

مطالب مرتبط