۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱

پیام تسلیت فراکسیون ورزش مجلس در پی درگذشت نادر دس…

[ad_1] به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فراکسیون ورزش و جوانان مجلس  شوراى اسلامى، ضایعه درگذشت نادر دست نشان مربی تیم‌های لیگ برتری و پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران را به مردم ایران به ویژه اهالی فوتبال تسلیت گفت. متن پیام ...

پیام تسلیت فراکسیون ورزش مجلس در پی درگذشت نادر دس…

[ad_1]

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فراکسیون ورزش و جوانان مجلس  شوراى اسلامى، ضایعه درگذشت نادر دست نشان مربی تیم‌های لیگ برتری و پیشکسوت باشگاه نساجی مازندران را به مردم ایران به ویژه اهالی فوتبال تسلیت گفت.


متن پیام به شرح زیر است:


ضایعه درگذشت نادر دست‌نشان که در تمام دوران بازیگری خود در تیم نساجی حضور داشت و زننده بیشترین گل‌های متوالی در لیگ برتر فوتبال ایران است، موجب تألم و تاثر گردید.


این مربی قائم‌شهری سابقه هدایت ۲۰ باشگاه در لیگ‌های مختلف فوتبال ایران را داشت و با پگاه گیلان نایب قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده بود و شاگردان بسیاری را برای فوتبال کشور تربیت کرد، قطعا جای خالی او در ورزش کشور احساس خواهد شد.


فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت درگذشت این مربی فقید که در حال حاضر  مربی‌گری تیم رایکا بابل را بر عهده داشت، برای بازماندگان آن مرحوم و اهالی فوتبال به ویژه در استان مازندران آرزوی صبر و بردباری دارد./


پایان پیام

[ad_2]

Source link

مطالب مرتبط

آخرین اخبار