۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴

پوست اندازی به سبک شماره ۸ استقلال

هافبک تهاجمی تیم استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا درخششی فوق العاده شبیه به فصل ۲۰۱۷ داشته است. خبرورزشی – فرشید اسماعیلی هافبک ۲۷ ساله اهل بندرعباس استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بین نفرات این تیم بهترین عملکرد را تا پی...

پوست اندازی به سبک شماره ۸ استقلال

هافبک تهاجمی تیم استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا درخششی فوق العاده شبیه به فصل ۲۰۱۷ داشته است.

پوست اندازی به سبک شماره ۸ استقلال

خبرورزشی – فرشید اسماعیلی هافبک ۲۷ ساله اهل بندرعباس استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا بین نفرات این تیم بهترین عملکرد را تا پیش از دیدار برگشت مقابل الدحیل داشته است. او با به ثمر رساندن سه گل و ارسال دو پاس گل موثرترین بازیکن تیم استقلال محسوب می‌شود.

اسماعیلی در سه بازی استقلال در این فصل از لیگ قهرمانان ۲۴۳ دقیقه در میدان حضور داشته و در دیدار مقابل الدحیل که استقلال با نتیجه ۴ بر ۳ شکست خورد ۹۰ دقیقه در میدان بازی کرد و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود که تا پیش از ورود وریا غفوری به میدان بازوبند کاپیتانی را هم بر دست داشت. اسماعیلی در این بازی علاوه بر شرکت در کارهای تهاجمی بارها تا نزدیکی‌های دروازه استقلال عقب رفت و در کارهای تدافعی هم حضوری فعال داشت.

فرشید اسماعیلی در فصل جاری لیگ برتر از مجموع ۱۹ بازی استقلال تنها در ۱۴ بازی در ترکیب استقلال به میدان رفته که از این تعداد در ۷ بازی ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشت. این هافبک جنوبی استقلال در ۱۴ مسابقه لیگ برتر تنها یک بار موفق به گلزنی شد که آن مقابل تیم نساجی مازندران بود که تک گل سه امتیازی تیمش را درون دروازه تیم قائمشهری وارد کرد.

اسماعیلی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا چهره ای متفاوت از خود نشان داده و کاملا متفاوت با قبل دارد. شماره ۸ استقلال پیش از این در فصول ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان نیز به ترتیب با ۸ و ۹ بار حضور در میدان همراه با وینفرد شفر و فرهاد مجیدی یکی از درخشان ترین دوران حضور خود در مسابقات آسیایی را تجربه کرد. او پیش از این تنها در فصل ۲۰۱۷ موفق شده بود یکبار در دیدار با لوکوموتیو تاشکند یک گل به ثمر برساندبازی که استقلال با نتیجه ۰-۲ برنده شد. او در آن دیدار زننده گل اول استقلال بود و گل دوم را هم علی قربانی به ثمر رساند.

حالا و در دوره جدید لیگ قهرمانان آسیا شماره ۸ استقلال با پوست اندازی دوباره به همان هافبک خلاق، گلزن و گلساز تبدیل شده و به نوعی پوست اندازی کرده تا کادر فنی تیمش با امیدواری بیشتری نسبت به قبل به روزهای آینده در لیگ قهرمانان، لیگ برتر و جام حذفی نگاه کنند.

بیشتر بخوانید:

  • واکنش وزیر پرسپولیسی به ویدیو جنجالی هوادار استقلال

منبع: خبرورزشیخبر ورزشی

مطالب مرتبط