۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲

پوتین با نخست وزیر ارمنستان گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این بیانیه آمده است: با توجه به ریاست کنونی ارمنستان بر سازمان پیمان امنیت مشترک، چشم‌انداز تعامل بیشتر در چارچوب این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین پوتین به طور مختصر او را در جریان ...

پوتین با نخست وزیر ارمنستان گفتگو کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر،در این بیانیه آمده است: با توجه به ریاست کنونی ارمنستان بر سازمان پیمان امنیت مشترک، چشم‌انداز تعامل بیشتر در چارچوب این سازمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین پوتین به طور مختصر او را در جریان وضعیت مربوط به مذاکرات در مورد تضمین های امنیتی روسیه قرار داد. در این بیانیه آمده است: بنا به درخواست نیکول پاشینیان، ولادیمیر پوتین به طور خلاصه روند مذاکرات کشورش با آمریکا و متحدانش بر سر مساله تضمین های امنیتی فدراسیون روسیه را به اطلاع او رساند.

در ۱۷ دسامبر ۲۰۲۱، وزارت خارجه روسیه پیش نویس توافق نامه های مسکو و واشنگتن در مورد تضمین های امنیتی و تدابیر تضمین کننده امنیت روسیه و کشورهای عضو ناتو را منتشر کرد. دور اول مذاکرات مربوط به این توافقات که در بازه ۱۰ تا ۱۳ ژانویه ۲۰۲۲ برگزار شد، نتایجی فوری به همراه نداشت و در حال حاضر مسکو منتظر پاسخ کتبی واشنگتن به پیشنهادات خود است.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار