۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۰

پنالتی زنان پرسپولیس مشخص شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، حساسیت بالای دربی فردا باعث شده که مربیان استقلال و پرسپولیس در طول هفته‌ای که به انتهای آن نزدیک می‌شویم، تمرینات ویژه‌ای برای مشخص کردن پنالتی زنان تیم شان در نظر بگیرند. در این...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر به نقل از شهرآرا، حساسیت بالای دربی فردا باعث شده که مربیان استقلال و پرسپولیس در طول هفته‌ای که به انتهای آن نزدیک می‌شویم، تمرینات ویژه‌ای برای مشخص کردن پنالتی زنان تیم شان در نظر بگیرند. در این میان پرسپولیس که با هدایت یحیی گل محمدی دو بار در ضربات پنالتی در همی جام حذفی به استقلال باخته است، این بار قصد ندارد در این ضربات بازنده باشد.

با توجه به همین مسئله اطمینان اول پرسپولیس به دروازه بانش علیرضا بیرانوند است. او بر خلاف حامد لک و بوژیدار رادوشویچ تبحر خاصی در ضربات پنالتی دارد و ضربه کریس رونالدو را هم در جام جهانی ۲۰۱۸ مهار کرده است.

اما برای پیروز شدن در ضربات پنالتی فقط دروازه بان خوب داشتن کافی نیست و باید پنالتی زنان خوبی هم داشت.

در تمرینات اخیر سرخپوشان، گولسیانی، اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، شیخ دیاباتی، سیامک نعمتی و عیسی آل کثیر به مراتب بهتر از بقیه نفرات تیم شان پنالتی زدند و یحیی نفرات پنالتی زن تیمش در بازی امشب را از بین این نفرات مشخص خواهد کرد.

 

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط