۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵

پلیس: ورود به مازندران اکیدا ممنوع / ۴ هزار خودرو از ورودی‌های شمال برگشت داده شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو سواری شخصی از ورودی جاده‌های مازندران به مبدا برگشت داده شد. سرهنگ هادی عبادی با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو از ورودی های مازندران ...

پلیس: ورود به مازندران اکیدا ممنوع / ۴ هزار خودرو از ورودی‌های شمال برگشت داده شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، سرپرست پلیس راه مازندران گفت: بیش از ۴ هزار دستگاه خودرو سواری شخصی از ورودی جاده‌های مازندران به مبدا برگشت داده شد.

سرهنگ هادی عبادی با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۸ دستگاه خودرو از ورودی های مازندران ۱۲ ظهر دیروز تا صبح امروز به مبدا برگشت داده شد، اظهار داشت: یک هزار و ۸۷۰ دستگاه خودرو نیز اعمال قانون شد.

وی با اشاره به اینکه همراهی هموطنان در ورودی های استان امروز به مراتب بهتر از دیروز بود، افزود: ساعات آغازین طرح در دیروز مسافران پذیرای اجرای طرح نبودند اما برای قطع زنجیره انسانی عوامل پلیس راه محکم ایستادند.

سرپرست پلیس راه مازندران از ترافیک روان در محورهای استان خبر داد و یادآور شد: جاده چالوس به دلیل عملیات راهسازی بسته است و بقیه محورها طرح منع آمد و شد در حال اجرا است.

سرهنگ عبادی تردد خودروهای حامل مواد دارویی و غذایی، سوخت، ناوگان مسافربری، امدادی و باربری را آزاد اعلام و تصریح کرد: علاوه بر محورهای منتهی به پایتخت، منع تردد در جاده منتهی به گیلان ، گلستان و سمنان به مازندران نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۵۰ هزار و ۷۴۳ دستگاه خودرو از محورهای مازندران به مبدا برگشت داده شدند، گفت: ۸۰ هزار و ۴۸۲ دستگاه خودرو نیز در این مدت اعمال قانون شدند.

عبادی از اجرای طرح منع تردد جاده ها تا ۵ شهریور خبر داد.

 

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار