۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲

پشیمانی عجیب مغانلو برای بازگشت به پرسپولیس+ واکنش نویدکیا

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف برابر شهرخودرو اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: ما باید واقعیت را قبول کنیم که سه باخت پشت سر هم آوردیم. یک مقدار از شر...

واکنش تند سپاهانی‌ ها به اقدام این پرسپولیسی علیه سرمربی محبوب

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از مصاف برابر شهرخودرو اینطور حرف هایش را درباره این مسابقه آغاز کرد: ما باید واقعیت را قبول کنیم که سه باخت پشت سر هم آوردیم. یک مقدار از شرایط ایده الی که داشتیم، خارج شدیم و باید بگویم که بازی با پدیده خیلی بازی مهمی است و به همان نسبت هم باید بگویم اینکه پدیده آخر جدول است برایمان خیلی مهم نیست. مهم این است که با یک تیم خوب و مطمئنا با انگیزه بازی داریم، چون دلشان می‌خواهد که امتیاز خوبی بگیرند و ما هم، چون می‌خواهیم از این شرایط خارج شویم، نیاز به سه امتیاز داریم و فکر می‌کنم بازی جذابی می‌شود.

او سپس در بخش بعدی حرف هایش در مورد تیم پدیده اینطور صحبت هایش را ادامه داد: در مورد پدیده باید بگویم که واقعا برای ما قابل احترام هستند و یک واقعیت هم که برای من در سپاهان وجود داشته، اینکه دیگر چیزی به اسم بازی راحت وجود ندارد. تمام تیم‌ها دنبال امتیاز گرفتن از ما هستند و این کار ما را سخت‌تر می‌کند و امیدوارم بتوانیم فردا بازی خوبی انجام بدهیم.

بخش بعدی صحبت‌های نویدکیا در رابطه با انگیزه بازیکنان تیمش برای خروج از این شرایط بود و با تذکر یک نکته به آن‌ها حرف هایش را از سر گرفت و گفت: می‌دانم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند، ولی باید با واقعیات پیش رفت، چون گاهی انگیزه بیش از حد ممکن است تیم را اذیت کند. امیدوارم فردا بچه‌ها بتوانند منطقی‌تر فکر کنند و احساسی بازی نکنند و با منطق آن‌ها بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

اولین سوال از نویدکیا در رابطه با نتایج پر فراز و نشیب سپاهان بود و اینکه مشکل اصلی سپاهان را کجا می‌داند. سرمربی طلایی پوشان اصفهانی در واکنش به این سوال بیان کرد: حرفم شاید یک مقدار غیرمنطقی به نظر بیاید. می‌خواهم بگویم یک مقدار بیش از حد بدشانسی آورده ایم، اما این‌ها مشکلاتی است که تیم سپاهان داشته است. طبق آمار‌هایی که هر هفته چک می‌کنیم، در بسیاری از آیتم‌ها تیم اول هستیم. بسیاری از موقعیت‌ها را هدر داده ایم و این‌ها یک معضل بزرگ است. درنهایت، اما در فوتبال امروز نتیجه مهم است و هر چقدر من بخواهم اینجا بنشینم و بگویم که تیم من بیشترین موقعیت را ایجاد کرده، کمترین موقعیت را می‌دهد، از نظر دوندگی بهترین است و … درنهایت توجیه است و تیم باید نتیجه بگیرد. در این بخش مشکل داریم و فکر می‌کنم می‌توانیم مشکلاتمان را حل کنیم.

سوال بعدی این بود که آیا نویدکیا از عملکرد کریستوفر کنت گلر اتریشی سپاهان رضایت دارد یا خیر که او بلافاصله در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: بله کاملا. شاید به نظر بیاید که گلر ما گل‌های بدی خورده است، ولی واقعا اینطور نیست و چیز‌هایی که من از او خواسته ام با تمام وجود انجام داده است و مشکل خاصی وجود ندارد. گل‌هایی هم که خورده مقصر اصلی نبوده که بخواهم از او انتقاد کنم.

سوال بعدی از نویدکیا در رابطه با برنامه اش برای تقویت تیم در نیم فصل بود و او با تمجید از بازیکنانش اینطور پاسخ داد: فکر نمی‌کنم نیازی به بازیکن داشته باشم. اگر کادر فنی حس کند نیازی به بازیکنی داریم، بررسی خواهیم کرد. در حال حاضر، اما فکر نمی‌کنم نیازی به بازیکن داشته باشم و باید روی هماهنگی بازیکنان کار کنیم تا از این شرایط خارج شویم. من مطمئنم اگر یکی دو نتیجه خوب بیاوریم شرایط تیم خوب می‌شود.

نویدکیا در مورد مصدومان تیمش در بازی روز آینده نیز حرف زد و گفت: آقای مهدی زاده مصدوم شده اند و آقای میرزایی هم بعد از بازی نساجی که با گلر این تیم برخورد کردند، از ناحیه زانو مصدوم شده و او را همچنان در اختیار نداریم.

سوال بعدی از نویدکیا در رابطه با دیدگاهش درباره عملکرد شهریار مغانلو و سجاد شهباززاده بود و اینکه شنیده می‌شود در نیم فصل شهریار قصد جدایی و بازگشت به پرسپولیس را دارد. سرمربی سپاهان پس از مکثی کوتاه به این سوال با قطعیت پاسخ داد: جدا شدن بازیکنان مسئولیتش با من است. اگر کسی سپاهان را دوست نداشته باشد، من کسی را اجبار نمی‌کنم که اینجا بماند، ولی در مورد شهریار قطعا شهریار را به هیچ تیمی نمی‌دهیم.

نویدکیا در واکنش به این سوال که آیا از عملکرد تیمش رضایت دارد یا خیر، اضافه کرد: بله. درست است که موقعیت هایمان گل نشده است. بحثی هم در این مورد نیست، ولی تیمم فوتبالی که من دوست دارم را ارائه می‌دهد و فوتبال زیبایی هم هست. دلم نمی‌خواهد توجیه کنم که، چون زیبا بازی می‌کنند مشکلی نیست. نه اینطور نیست. فوتبال نتیجه هم می‌خواهد. تیم‌های پایتخت نشین، تراکتور و سپاهان و بقیه تیم‌ها که می‌خواهند بالای جدول باشند، هوادارانشان برد می‌خواهند و اینکه چه تیمی خوشکل بازی می‌کند و چه سبک فوتبالی دارد و .. شاید خیلی قابل توجه نباشد. خوشبختانه در سپاهان به این مسائل توجه می‌شود، ولی درنهایت نتیجه را هم می‌خواهند و اینطور نیست که بگویند، چون زیبا بازی می‌کنیم، هیچ مشکل دیگری نداریم.

نویدکیا در رابطه با بازگشت احتمالی حاج صفی در زمستان تاکید کرد: نه من با احسان صحبتی نکرده ام و در این مورد هم چیزی نمی‌دانم.

از نویدکیا به عنوان سوال پایانی در مورد هواداران سپاهان پرسیده شد و اینکه برخی از آن‌ها از نتایج تیم ناراضی هستند. سرمربی جوان سپاهان در واکنش به این سوال بیان کرد: فقط می‌توانم بگویم که به آن‌ها حق می‌دهم. طبیعی است. از من و سپاهان انتظارات زیادی دارند. فقط می‌توانم بگویم که من تمام تلاشم را به کار گرفته ام تا یک تیم خوب داشته باشیم. حالا در این مسیر چقدر می‌توانم موفق باشم را از الان نمی‌توانم بگویم. ولی فقط می‌توانم بگویم من همه تلاشم را انجام می‌دهم و این را هم می‌دانم که اگر به اندازه هواداران تیم را دوست نداشته باشم، کمتر از آن‌ها هم نیست. من تمام عمر ورزشی ام را در این تیم گذرانده ام و به اندازه همان‌ها دغدغه تیم را دارم و هر کاری از دستم بربیاید برای تیم انجام خواهم داد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار