۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹

پشت پرده علت فسخ نشدن قرارداد نعمتی با پرسپولیس لورفت/ نعمتی شرط پرسپولیس برای فسخ را نپذیرفت!/ سیامک نعمتی از تمرین با پرسپولیس منع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،پشت پرده علت فسخ نشدن قرارداد نعمتی با پرسپولیس لورفت/ نعمتی شرط پرسپولیس برای فسخ را نپذیرفت!/ سیامک نعمتی از تمرین با پرسپولیس منع شد. نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایرا...

پشت پرده علت فسخ نشدن قرارداد نعمتی با پرسپولیس لورفت/ نعمتی شرط پرسپولیس برای فسخ را نپذیرفت!/ سیامک نعمتی از تمرین با پرسپولیس منع شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصربه نقل از خبرورشی،پشت پرده علت فسخ نشدن قرارداد نعمتی با پرسپولیس لورفت/ نعمتی شرط پرسپولیس برای فسخ را نپذیرفت!/ سیامک نعمتی از تمرین با پرسپولیس منع شد. نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به پایان رسید که پرسپولیس با نظر مستقیم یحیی گل محمدی تصمیم به کنار گذاشتن حامد پاکدل و سیامک نعمتی از لیست بازیکنان خود گرفت.

پاکدل پس از توافق با باشگاه تراکتور توانست رضایت‌نامه‌اش را از پرسپولیس بگیرد و راهی این تیم تبریزی شود اما نعمتی با وجود داشتن دو پیشنهاد از فولاد و گل گهر حاضر نشد دو میلیارد تومان بابت صدور رضایت ‌نامه‌اش پرداخت کند تا همچنان در لیست بازیکنان پرسپولیس باقی بماند.

نعمتی در حالی اسمش بین بازیکنان پرسپولیس باقی ماند که جایی در تفکرات گل‌محمدی ندارد و احتمال بازگشت او به تمرینات تیم اندک است.

نعمتی شرط پرسپولیس برای فسخ را نپذیرفت!/ سیامک سرخ پوش ماند

نقل و انتقالات زمستانی به پایان رسید اما باشگاه پرسپولیس نتوانست قرارداد بازیکن خود را فسخ کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل در حالی ساعت ۲۴ روز گذشته به پایان رسید که سیامک نعمتی قراردادش را با پرسپولیس فسخ نکرد تا آینده مبهمی برای حضور در این تیم در انتظار این بازیکن باشد. این در حالی است که این بازیکن در سال جاری قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرده بود!

یحیی گل‌محمدی نام سیامک نعمتی و حامد پاکدل را در لیست مازاد خود قرار داده بود که این مسأله باعث شد تا پاکدل راهی تراکتور شود اما نعمتی که تیم‌هایی مثل تراکتور، فولاد و گل‌گهر را خواهان خود می‌دید ترجیح داد در پرسپولیس بماند؛ آن هم در حالی که اعلام عدم نیاز گل‌محمدی نسبت به این بازیکن کار او را سخت خواهد کرد.

مذاکرات برای فسخ قرارداد نعمتی تا آخرین لحظات نقل و انتقالات ادامه داشت اما مدیر برنامه‌های این بازیکن در نهایت موفق به فسخ قرارداد نشد و حالا باید دید که شماره ۸۸ پرسپولیس چه شرایطی در این تیم پیدا خواهد کرد.

نعمتی در حالی قراردادش با پرسپولیس فسخ نشد که به او پیشنهاد داده شده بود تا یک و نیم میلیارد تومان بابت صدور رضایت‌نامه‌اش را به صورت قسطی به پرسپولیس بپردازد و توافق‌نامه‌ای برای فسخ امضاء کند اما این بازیکن زیر بار این مسأله هم نرفت تا در این تیم ماندگار شود.

این اتفاق در حالی رخ داده که باید دید یحیی گل‌محمدی نسبت به تصمیمش برای مازاد اعلام کردن نعمتی تجدیدنظر می‌کند و سیامک دوباره به پرسپولیس برمی‌گردد یا اینکه این بازیکن باید نیم‌فصل را خارج از تمرین و مسابقات رسمی سپری کند. پرسپولیس امروز با فولاد خوزستان بازی دارد و به همین خاطر مسؤولان باشگاه منتظر واکنش سرمربی این تیم بعد از این بازی هستند تا تصمیم خود را در خصوص آینده سیامک نعمتی در پرسپولیس بگیرند.

سیامک نعمتی از تمرین با پرسپولیس منع شد

سیامک نعمتی فعلا اجازه تمرین با تیم پرسپولیس را ندارد.

به گزارش “ورزش سه”، هافبک راست پای تیم پرسپولیس که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی برای نقل و انتقالات قرار داشت، در دوره زمانی پنجره زمستانی برای جدایی از این تیم به توافق نرسید تا قراردادش فسخ نشود.

بعد از این موضوع او در لیست بزرگسالان پرسپولیس باقی ماند اما در اولین جلسه تمرینی بعد از پایان نقل و انتقالات، اجازه تمرین با سرخپوشان را پیدا نکرد.

یحیی گل‌محمدی فعلا اجازه تمرین به نعمتی را نداده و قصد دارد به زودی در مورد این بازیکن تصمیم نهایی را بگیرد. البته او قطعا تا پایان فصل در لیست پرسپولیس حضور خواهد داشت.

نعمتی در ابتدای فصل قرارداد دو ساله با پرسپولیس امضا کرد و در پایان فصل نیز برای جدایی از سرخپوشان به رضایت این باشگاه نیاز دارد.

 اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط