۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۰

پشت پرده رفتار عجیب ستاره‌های پرسپولیس!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همچنین بازیکنان این تیم به شدت از وضعیت مالی باشگاه گله دارند و تقریبا بعد از هر بازی در مورد این موضوع مص...

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل النصر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، استقلال به دلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد. همچنین بازیکنان این تیم به شدت از وضعیت مالی باشگاه گله دارند و تقریبا بعد از هر بازی در مورد این موضوع مصاحبه‌های تندی می‌کنند و البته انتقادات زیادی را متوجه مدیریت فعلی باشگاه می‌کنند. هرچند بازیکنان پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این باشگاه تا این لحظه صحبتی نکردند، ولی شنیده‌های ما حاکی از آن است که پرسپولیسی‌ها هم به شدت دچار مشکلات مالی هستند و از شرایطی که دارند اصلا راضی نیستند. پرسپولیسی‌ها درحالی که تنها ۵ بازی به پایان لیگ باقی مانده، کمتر از ۶۰ درصد دریافتی داشتند و همین موضوع باعث ناراحتی آن‌ها شده است. بازیکنان پرسپولیس مشکلات مالی و البته ناراحتی خودشان را به گوش مدیریت این باشگاه رساندند ولی هنوز راجب مشکلات مالی مصاحبه ای در رسانه‌ها انجام ندادند. بازیکنان پرسپولیس به دلیل شرایط حساس تیم در فاصله پنج بازی تا پایان فصل و همچنین در پیش بودن دربی بزرگ پایتخت که از اهمیت فوق العاده ای امسال برخوردار خواهد بود، تصمیم گرفتند در این مقطع صحبتی نکنند و سیاست سکوت را در پیش بگیرند.

با این حال ناراجتی آن‌ها در قبال مشکلات مالی پابرجاست و مشخص نیست کاسه صبر آن‌ها چه زمانی لبریز خواهد شد و چه زمانی به صورت علنی به این موضوع اعتراض خواهند کرد. گفتنی است درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس هم در تلاش است تا قبل از دربی، بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند تا آن‌ها با آرامش بیشتری پا به این بازی بسیار مهم بگذارند.

پایان*/

اندیشه معاصر را در روبیکا دنبال کنید.

برای عضویت در کانال بله اندیشه معاصر کلیک کنید.

برای عضویت در کانال تلگرامی اندیشه معاصر کلیک کنید.

مطالب مرتبط