۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۳

پشت پرده جواب دومین جواب منفی نکونام به استقلال/ فولاد خواسته‌های جواد را اجابت می‌کند!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر که بعد از سال‌ها اتفاق افتاد، فرهاد مجیدی در اقدامی غیرمنتظره از استقلال جدا شد و به تیم اتحاد کلبا در فوتبال امارات رفت. طی روزهای اخیر...

نکونام کار خود را در استقلال آغاز کرد / نقل و انتقالات جنجالی استقلال توسط جواد شروع شد / از لیست خرید جواد نکونام در استقلال رونمایی شد!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ANDISHEMOASER News Agency،بعد از قهرمانی استقلال در لیگ برتر که بعد از سال‌ها اتفاق افتاد، فرهاد مجیدی در اقدامی غیرمنتظره از استقلال جدا شد و به تیم اتحاد کلبا در فوتبال امارات رفت. طی روزهای اخیر گمانه زنی در خصوص انتخاب جانشین مجیدی به اوج خودش رسید و خیلی‌ها از جواد نکونام به عنوان اصلی ترین گزینه سرمربیگری در استقلال صحبت می‌کردند.

حتی چند روز قبل یکی از رسانه‌ها از لیست ورودی و خروجی نکونام که با دست خط خودش برای آجرلو فرستاده بود، رونمایی کرد تا مشخص شود که جواد گزینه اصلی آبی‌ها برای فصل آینده بود. با این حال مشکلی که برای استقلالی شدن نکونام وجود داشت این بود که جواد برای فصل آینده هم با فولاد قرارداد دارد و برای جدایی از این تیم باید رضایتنامه بگیرد.

قبل از بازی آخر فولاد در لیگ برتر، مدیران فولاد با جواد نکونام جلسه ای برگزار کردند و این مربی هم برنامه‌های فصل آینده خود را به مدیران فولاد ارائه داد و حتی خواستار بستن تیمی قوی برای فصل آینده شد تا فولاد در فصل آینده یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر باشد. با وجود برنامه دادن به فولاد و توافق برای ماندن، نکونام با استقلال هم صحبت‌های ابتدایی را انجام داد و حتی لیست بازیکنان مدنظرش را هم به مدیران این تیم ارائه کرد ولی در نهایت به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

بعد از اینکه استقلالی‌ها در چند روز گذشته با گزینه‌های مختلف داخلی و خارجی وارد مذاکره شدند، دوباره از شب گذشته شایعه مذاکره مجدد آجرلو و نکونام مطرح شد. نکونام این بار خیلی زود به این موضوع واکنش نشان داد و برای بار دوم به استقلالی‌ها جواب منفی داد. اما پشت پرده جواب رد دوباره جواد به آجرلو و پیشنهاد استقلال چیست؟

نکونام به خوبی می‌داند که در این مقطع هواداران استقلال علاقه ای به حضور او روی نیمکت تیم محبوبشان ندارند و در صورتی که پیشنهاد استقلال را قبول می‌کرد و نتیجه نمی‌گرفت فشار زیادی را باید تحمل می‌کرد و شاید بعد از آن برای همیشه قید حضور در استقلال را می‌زد. موضوع بعدی این بود که نکونام به مدیران فولاد گفته بود که در صورتی در این تیم می‌ماند که تمام خواسته‌هایش اجابت شود و تیم قدرتمندی برای فصل آینده بسته شود. اتفاقی که از سوی تیم مدیریتی فولاد در حال انجام است و آن‌ها با چند بازیکن از لیست جواد به توافق رسیدند. همین موضوع باعث شد تا نکونام فعلا قید حضور در استقلال را بزند و دوباره به پیشنهاد این تیم پاسخ منفی بدهد.

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط