۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

پشت پرده توقیف تولیدسریالِ لطیفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این کارگردان سینما و تلویزیون درباره افزایش بودجه صداوسیما در سال ۱۴۰۱، گفت: «افزایش بودجه صداوسیما خیلی کم است. این بودجه اختصاص یافته هیچ کاری نمی‌تواند بکند و راهگشا نیست. دلیلش هم این است که د...

پشت پرده توقیف تولیدسریالِ لطیفی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر، این کارگردان سینما و تلویزیون درباره افزایش بودجه صداوسیما در سال ۱۴۰۱، گفت: «افزایش بودجه صداوسیما خیلی کم است. این بودجه اختصاص یافته هیچ کاری نمی‌تواند بکند و راهگشا نیست. دلیلش هم این است که در مقایسه با نرخ دلار و تورم، بودجه، برابر ۱۲ سال قبل هم نشده است، بنابراین اتفاق بزرگی نمی‌افتد.»

لطیفی درباره سریال تاریخی «سنجرخان» که مدتی است در حال ساخت آن است، هم توضیح داد: «۹۰ درصد تصویربرداری سریال «سنجرخان» تمام شده و دعا می‌کنیم مشکلاتش حل شود تا بتوانیم آن را تمام کنیم. برای این کار تماما در شهرستان بودیم. کار کمی مهجور است، مثل خود سنجرخان وزیری که کسی نمیشناسدش. درست مثل غیاث‌الدین کاشانی که کسی نمی‌شناخت و با «نردبام آسمان» (سریالی تاریخی که چند سال قبل لطیفی برای تلویزیون ساخت) او را شناختند. امیدوارم «سنجرخان» را هم مردم همه استان‌های‌مان بشناسند و بدانند در کردستان در جنگ جهانی اول چه بزرگانی بودند که توانستند جلوی قوای انگلیس و روسیه را بگیرند.»

او افزود: «خیلی‌ها در سریال «سنجر خان» بازی دارند؛ نقش اول کار را یکی از بازیگران و نخبه‌های کردستان و مدرس بازیگری ایفا می‌کند. زمان اتمام این مجموعه هم بستگی به بودجه دارد.»

انتهای پیام/*

مطالب مرتبط

آخرین اخبار